Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onzeker over de feestzaal

17-4-2014 18:34:50
Hey!

Wij trouwen in augustus van dit jaar en hebben ergens vorig jaar onze zaal vastgelegd voor ons huwelijksfeest in Den Ast / Salons Deli-dish nadat we er uitgenodigd waren op de trouw van één van onze vrienden.
We hebben toen absoluut genoten van het eten, de service, de omgeving! Het totaalplaatje was meer dan af dus was onze keuze ook snel gemaakt!

Eind vorig jaar zijn we de zaal gaan vastleggen en hebben we deze ook betaald! Dus alles geregeld! weer iets om van ons lijstje af te schrappen :)

Afgelopen weekend zijn andere vrienden van ons daar getrouwd en waren we uitgenodigd op het feest ... maar dat viel spijtig genoeg een beetje tegen.
Blijkbaar zijn ze van uitbaters veranderd en waren we hier niet van op de hoogte gesteld ... met andere woorden, het feest was totaal verschillend dan het eerste dat we hebben mogen bijwonen.
Het eten was beperkter, we waren één van de laatste tafels en hadden niet veel keuze meer, 2 van de 3 warme gerechten waren reeds op en konden niet meer bijgemaakt worden, het personeel sprak hoofdzakelijk enkel Frans en heel moeilijk Nederlands en waren absoluut niet vriendelijk, er is een db begrezen geplaatst die naar mijn gevoel veel te sterk was afgesteld waardoor het feest helemaal niet op gang kwam en op de koop toe is de elektriciteit tijdens de openingsdans uitgevallen voor een hele tijd.
De leuke avond die we hadden verwacht is spijtig genoeg uitgebleven en heeft me enkel maar meer zenuwen gegeven voor mijn eigen huwelijk!

Heeft iemand hier ervaring mee? Iemand die me even gerust kan stellen of kan zeggen wat we moeten doen want in het contract staat dat we het voorschot kwijt zijn als we annuleren maar is dit ook zo als ze van uitbaters veranderen?

Absoluut geen fijn gevoel ook wetende dat de meeste goede feestzalen volgeboekt zijn voor deze zomer :(

E.

Elisa
16-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1517

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik17-4-2014 19:54:18

Kan je niet eens contact op nemen met de zaal zelf en eens informeren , waarom ze jou hier niets van hebben laten weten

Mss dat de nieuwe eigenaars andere "regels" heeft dan de vorige eigenaars

Ik zou jou bevindingen ook eens met hun bespreken

Wij zijn vorig jaar in april daar ook naar een trouw geweest en alles was echt in orde

Ikzelf ben van kampenhout , wist zelfs niet dat er nieuwe eigenaars waren ???
Ook ander personeel dan ? Of heb je nog enkele gezichten gezien die je vorig jaar gezien hebt

veronique
28-6-2014
 Meld misbruik17-4-2014 20:21:13

Heyn

Wij trouwen daar ook in juni, ze zijn niet van eigenaars veranderd, het koppel is gewoon uiteen.
Jullie aten waarschijnlijk iets in buffetvorm? Wij hebben menu aan tafel geserveerd.
En de boxen komen bij ons van de dj

Pfff nu toch ook wat stress :///

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik17-4-2014 20:27:54

Ik ben er 3 jaar geleden naar een trouwfeest geweest en toen was ook alles in buffetvorm maar vond dat toen niet zo wauw..

Alles was bijna op en werd niet aangevuld wat toch niet zou mogen hé..
Zou het dus zeker eens aanhalen en laten horen dat je wil dat alles aangevuld wordt dat ook die laatste tafel alle keuze heeft!

veronique
28-6-2014
 Meld misbruik17-4-2014 20:46:32

Wij hebben daarom menu aan tafel gekozen, ok het is duurder maar dan heeft iedereen. Oraal evenveel :)

jessy
1-8-2015
 Meld misbruik18-4-2014 12:46:04

Wij hebben onze zaal daar ook vastgelegd. Zijn inderdaad andere eigenaars, maar dit is al lang zo, toch al een 5tal jaar ofzo (schoonouders hebben daar huwelijksverjaardag gevierd en was toen ook in orde)...vorig jaar langs geweest en dit jaar ook om vast te leggen en dat was altijd dezelfde meneer en heel vriendelijk,

Wij eten gelukkig enkel met de suite in menu vorm en als de laatavondgasten komen is het dessertbuffet met nadien feest met eigen dj.

Als ik jou verhaal lees krijg ik toch ook wel stress hoor!!! Laat maar weten hoe het geweest is :-)

jessy
1-8-2015
 Meld misbruik20-9-2014 12:44:33

Toevallig lees ik dit terug...hoe is jullie feest verlopen in den ast? Hopelijk was het goed?!

veronique
28-6-2014
 Meld misbruik8-2-2015 16:58:18

Perfecte feest alles tot in de puntjes dik dik dik inorde!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info