Terug naar overzicht
Kan je niet eens contact op nemen met de zaal zelf en eens informeren , waarom ze jou hier niets van hebben laten weten Mss dat de nieuwe eigenaars andere "regels" heeft dan de vorige eigenaars Ik zou jou bevindingen ook eens met hun bespreken Wij zijn vorig jaar in april daar ook naar een trouw geweest en alles was echt in orde Ikzelf ben van kampenhout , wist zelfs niet dat er nieuwe eigenaars waren ???Ook ander personeel dan ? Of heb je nog enkele gezichten gezien die je vorig jaar gezien hebt
HeynWij trouwen daar ook in juni, ze zijn niet van eigenaars veranderd, het koppel is gewoon uiteen.Jullie aten waarschijnlijk iets in buffetvorm? Wij hebben menu aan tafel geserveerd.En de boxen komen bij ons van de djPfff nu toch ook wat stress :///
Ik ben er 3 jaar geleden naar een trouwfeest geweest en toen was ook alles in buffetvorm maar vond dat toen niet zo wauw.. Alles was bijna op en werd niet aangevuld wat toch niet zou mogen hé.. Zou het dus zeker eens aanhalen en laten horen dat je wil dat alles aangevuld wordt dat ook die laatste tafel alle keuze heeft!
Wij hebben daarom menu aan tafel gekozen, ok het is duurder maar dan heeft iedereen. Oraal evenveel :)
Wij hebben onze zaal daar ook vastgelegd. Zijn inderdaad andere eigenaars, maar dit is al lang zo, toch al een 5tal jaar ofzo (schoonouders hebben daar huwelijksverjaardag gevierd en was toen ook in orde)...vorig jaar langs geweest en dit jaar ook om vast te leggen en dat was altijd dezelfde meneer en heel vriendelijk,Wij eten gelukkig enkel met de suite in menu vorm en als de laatavondgasten komen is het dessertbuffet met nadien feest met eigen dj.Als ik jou verhaal lees krijg ik toch ook wel stress hoor!!! Laat maar weten hoe het geweest is :-)
Toevallig lees ik dit terug...hoe is jullie feest verlopen in den ast? Hopelijk was het goed?!
Perfecte feest alles tot in de puntjes dik dik dik inorde!!