Terug naar overzicht
Dag Annelies, heb je soms een foto van die plantenstekertjes? Je mag dit anders sturen naar wendy.meulenyzer@hotmail.com
Hallo ik heb wel interesse in het ringkussentje, stuur je me even een mailtje? sofiegroenen24@hotmail.com
Hey, Ik zie dat er iets opstaat van liefde is vlagjes.. Zijn die nog beschikbaar? En wat is je laagste prijs. Weet niet van waar je bent maar zijn ze op te sturen via kiala?MvgIsabel
En die plantenstekertjes met die hartjes? Is het mogelijk om een foto van beide te mailen?Alvast bedanktIsabel_baert@hotmail.comI
Jullie kunnen van alle niet-Ikea voorwerpen foto's bekijken via onderstaande link:https://www.flickr.com/photos/123446084@N06/with/138904... @ Isabel: er zijn maar 2 plantenstekertjes met een hartje, deze stonden bij ons op de eretafel. De andere stekertjes zijn in de vorm van een vogeltje. Maar bekijk gerust de foto's eens. Voor de liefde is vlaggetjes vragen we 3€.Groetjes, Annelies
Hey annelies, is het mogelijk om via mail af te spreken hoe we dit hier kunnne krijgen... Foto zopas bekeken en is echt wat we zoeken... Dus 3 euro voor de vlagjes en hoeveel voor die plantenstekertjes? En kan je ze via kiala opsturen? Beetje ver om te komen halen. Isabel _baert@hotmail.comLaat anders je rekeningnummer achter dan stort ik het naar u'MvgIsabel
Hey Annelies, Ik kan er niet meteen iets van gebruiken. Maar ik wou toch ff laten weten dat ik het allemaal heel origineel vind. Groetjes, Evelien
Hey Annelies,
Ik kan er niet meteen iets van gebruiken. Maar ik wou toch ff laten weten dat ik het allemaal heel origineel vind.
Groetjes, Evelien