Terug naar overzicht
Eileen wij hebben ze zelf gemaakt zo n 65 en kleine kaartjes voor heel de dag, bij ons zijn t reistickets en we laten ze drukken we betalen 83 euro of dat nu veel is geen idee, de reistickets zijn voor en achter kant we vonden het gewoon orgineel om het zelf te doen
je kan dat doen maar een drukker gaat ze waarschijnlijk niet na maken door plagiaat risico's maar als je iemand kent die wet handig is met grafische programma's kan je het druk klaar laten maken en dan laten drukkenik heb mijn uitnodigingen zelf ontworpen en dan laten drukken
Ik weet ongeveer wat ik wil, maar vind nergens een uitnodiging die aan de normen voldoet :-D Ik ga dus naar een drukker en laat ze daar ontwerpen volgens mijn idee wat er zeker in moet. Ik heb wel de "feestviltjes" nagemaakt, maar toch in een volledig ander ontwerp. Daar vroegen ze ook een 150-tal euro voor denk ik. Heb ze zelf een stuk goedkoper kunnen maken voor ongeveer 10 euro en passend in ons thema. Zorg er misschien voor dat er een detail anders is, dan is 't sowieso geen plagiaat volgens mij :-))
Wij hebben een foto van ons genomen. En bij de drukker binnen gedaan. Voor 100 grote dubbele kaartjes (13 op 26) en 100 kleine kaartjes 10 op 10 en enveloppen hebben we 185 euro betaald.
Volgens mij is er een uitzondering voor eigen gebruik. Als je het niet gaat verspreiden en enkel voor thuisgebruik doet, dan is het geen inbreuk op het auteursrecht denk ik. Misschien eens opzoeken? Succes!
Dag Wendy,waar heb je deze besteld? Deze zou gemakkelijk zijn aangezien wij voor het dansfeest andere mensen willen uitnodigen dan voor het eten. Ik heb al eens rondgekeken en zoiets lijkt mij wel tof.
Dag Wendy,
waar heb je deze besteld? Deze zou gemakkelijk zijn aangezien wij voor het dansfeest andere mensen willen uitnodigen dan voor het eten. Ik heb al eens rondgekeken en zoiets lijkt mij wel tof.