Nu Online
Momenteel zijn er 680 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kaartjes 'namaken'?

18-4-2014 0:07:15
Hallo allemaal,

In mijn zoektocht naar uitnodigingen, vond ik iets die zowel mijn vriend als ik wel leuk vonden. Aangezien de kaarten relatief duur zijn en toch simpel, twijfel ik eraan om deze na te maken en ze dan bij een drukker of online te laten drukken. Ik vroeg me nu gewoon af of er mensen onder jullie zijn die dit ook doen/gedaan hebben?

Alvast bedankt

eileen
4-7-2015
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1542

wendy
27-6-2014
 Meld misbruik18-4-2014 7:43:06

Eileen wij hebben ze zelf gemaakt zo n 65 en kleine kaartjes voor heel de dag, bij ons zijn t reistickets en we laten ze drukken we betalen 83 euro of dat nu veel is geen idee, de reistickets zijn voor en achter kant we vonden het gewoon orgineel om het zelf te doen

Shari
30-4-2014
 Meld misbruik18-4-2014 11:21:16

je kan dat doen maar een drukker gaat ze waarschijnlijk niet na maken door plagiaat risico's maar als je iemand kent die wet handig is met grafische programma's kan je het druk klaar laten maken en dan laten drukken

ik heb mijn uitnodigingen zelf ontworpen en dan laten drukken

Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik18-4-2014 12:21:58

Ik weet ongeveer wat ik wil, maar vind nergens een uitnodiging die aan de normen voldoet :-D Ik ga dus naar een drukker en laat ze daar ontwerpen volgens mijn idee wat er zeker in moet.
Ik heb wel de "feestviltjes" nagemaakt, maar toch in een volledig ander ontwerp. Daar vroegen ze ook een 150-tal euro voor denk ik. Heb ze zelf een stuk goedkoper kunnen maken voor ongeveer 10 euro en passend in ons thema. Zorg er misschien voor dat er een detail anders is, dan is 't sowieso geen plagiaat volgens mij :-))

Veerle
6-6-2014
 Meld misbruik18-4-2014 13:49:11

Wij hebben een foto van ons genomen. En bij de drukker binnen gedaan.
Voor 100 grote dubbele kaartjes (13 op 26) en 100 kleine kaartjes 10 op 10 en enveloppen hebben we 185 euro betaald.

Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik18-4-2014 14:05:08

Volgens mij is er een uitzondering voor eigen gebruik. Als je het niet gaat verspreiden en enkel voor thuisgebruik doet, dan is het geen inbreuk op het auteursrecht denk ik. Misschien eens opzoeken?
Succes!

Wendy
30-4-2015
 Meld misbruik7-7-2014 10:19:38

Dag Wendy,

waar heb je deze besteld? Deze zou gemakkelijk zijn aangezien wij voor het dansfeest andere mensen willen uitnodigen dan voor het eten. Ik heb al eens rondgekeken en zoiets lijkt mij wel tof.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info