Nu Online
Momenteel zijn er 639 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagindeling op papier aan de suite bezorgen?

18-4-2014 10:34:54
Hallo iedereen,
Wat vinden jullie van het idee om de dagindeling op voorhand of de dag zelf aan de suite te geven. Eigenlijk een soort programma per koppel.
Ik heb er een symbool op gezet, een uur en wat er dan te doen valt. Of zouden jullie eerder gewoon de suite mee laten volgen? Zonder dagindeling dan.
Twijfels ... :D
Groetjes,
Kim

Kim
4-10-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 883

Dana
30-8-2014
 Meld misbruik18-4-2014 11:16:24

Hey Kim,

Wij hebben bij de uitnodiging van de dag gasten een klein kaartje bijgevoegd met daarop de dag indeling.

Groetjes,

natacha
5-7-2014
 Meld misbruik18-4-2014 12:08:59

Onze weddingplanner doet dit maar als je er geen hebt kan je mss een goede kennis dit bezorgen en vragen of hij of zij dit wil doen....anders kan je idd mss de suite u dagindeling bezorgen op papier
succes en gr natacha

jessy
1-8-2015
 Meld misbruik18-4-2014 12:37:05

op de trouw van mijn broer hebben wij ook de dagindeling ontvangen...en vond dat wel handig, je weet dan wat er ongeveer gaat gebeuren en wat je moet doen :-)

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik18-4-2014 14:26:38

Wij hebben dit gedaan! Het draaiboek van de dag, wie bij wie in de auto zat, hoe ze moesten rijden, zelfs een lijstje met ieders telefoonnummer. Ze vonden dit heel handig.

Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik18-4-2014 16:49:53

Ik ga ook een dagindeling uitdelen... Zelfs de volgorde van de suite, zodat iedereen weet waar hij moet gaan staan, aangezien we geen echte ceremoniemeester hebben.

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik18-4-2014 18:21:24

Ok :-) Bedankt voor de reacties!

Groetjes,
Kim

krista
9-8-2013
 Meld misbruik18-4-2014 21:29:58

Hoi Kim,

wij hadden een heel gewoon, vooral niet te stijf huwelijk...

Maar vooaraf heb ik wel aan de suite doorgegeven om hoe laat ik naar de kapster ging, de visagiste, om hoe laat ik terug thuis was en hun verwachtte, om hoe laat we op het gemeentehuis verwacht werden, zij ondertussen thuis op de receptie... en het verder verloop van de dag.

Ikzelf zou er toch ook een oogje op willen hebben, vermits ik in de suite liep hoe mijn dagindeling eruit zou zien :-).

In mijn ogen, beter een beetje te veel informatie dan te weinig, en dat er mensen niet (op tijd) zouden zijn) :-) ;-).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...