Terug naar overzicht
Hey Kim, Wij hebben bij de uitnodiging van de dag gasten een klein kaartje bijgevoegd met daarop de dag indeling. Groetjes,
Onze weddingplanner doet dit maar als je er geen hebt kan je mss een goede kennis dit bezorgen en vragen of hij of zij dit wil doen....anders kan je idd mss de suite u dagindeling bezorgen op papiersucces en gr natacha
op de trouw van mijn broer hebben wij ook de dagindeling ontvangen...en vond dat wel handig, je weet dan wat er ongeveer gaat gebeuren en wat je moet doen :-)
Wij hebben dit gedaan! Het draaiboek van de dag, wie bij wie in de auto zat, hoe ze moesten rijden, zelfs een lijstje met ieders telefoonnummer. Ze vonden dit heel handig.
Ik ga ook een dagindeling uitdelen... Zelfs de volgorde van de suite, zodat iedereen weet waar hij moet gaan staan, aangezien we geen echte ceremoniemeester hebben.
Ok :-) Bedankt voor de reacties! Groetjes,Kim
Hoi Kim,wij hadden een heel gewoon, vooral niet te stijf huwelijk...Maar vooaraf heb ik wel aan de suite doorgegeven om hoe laat ik naar de kapster ging, de visagiste, om hoe laat ik terug thuis was en hun verwachtte, om hoe laat we op het gemeentehuis verwacht werden, zij ondertussen thuis op de receptie... en het verder verloop van de dag.Ikzelf zou er toch ook een oogje op willen hebben, vermits ik in de suite liep hoe mijn dagindeling eruit zou zien :-).In mijn ogen, beter een beetje te veel informatie dan te weinig, en dat er mensen niet (op tijd) zouden zijn) :-) ;-).
Hoi Kim,
wij hadden een heel gewoon, vooral niet te stijf huwelijk...
Maar vooaraf heb ik wel aan de suite doorgegeven om hoe laat ik naar de kapster ging, de visagiste, om hoe laat ik terug thuis was en hun verwachtte, om hoe laat we op het gemeentehuis verwacht werden, zij ondertussen thuis op de receptie... en het verder verloop van de dag.
Ikzelf zou er toch ook een oogje op willen hebben, vermits ik in de suite liep hoe mijn dagindeling eruit zou zien :-).
In mijn ogen, beter een beetje te veel informatie dan te weinig, en dat er mensen niet (op tijd) zouden zijn) :-) ;-).