Terug naar overzicht
sterren?
Het is de bedoeling dat we het tijdens de herdenking echt kunnen vrijlaten.
Witte duiven , zo gaan wij dat doen na de mis samen met de suite....gr
Ik heb het zo niet op die dieren staan...
Wensballonen?
Wij hebben dit gedaan in de speech, vind ik ook wel een mooie, persoonlijke manier om overleden familieleden te herdenken.
Mijn broer is overleden en mijn grootmoeder vorig jaar, ik vind dat zo moeilijk wou ze ook eerst vermelden in mijn speech maar denk dan dat het zo emotioneel gaat worden niet?
Als je bang bent dat je niet meer uit je woorden zal raken moet je dat niet doen. Een klein traantje is op zich niet erg, dat mag, maar het zou zonde zijn als je je speech niet zou kunnen afmaken. Dan kies je misschien beter een symbool, maar daar kan ik niet goed bij helpen, heb zelf niet zoiets gedaan op ons huwelijk.
Wij hebben een extra kaars met een tekstje erop op het altaar gezet voor o.a. mijn overleden vader. De priester liet ons de kaars ontsteken aan de paaskaars, en daarmee hebben we onze huwelijkskaars ontstoken. Een heel erg mooie symboliek. We wisten niet van tevoren dat de priester dat zo ging doen, dus ik was de dag zelf toch een beetje van mijn stuk gebracht. Maar een traan daarom is eigenlijk niet erg.Hier vind je de kaars: http://instagram.com/p/eZcyL9FOAM/
Ik zou het niet kunnen, zelf een text lesen, ben daar te emo voor .Wij laten een gedichte door de priester lezen en daarna volgt het lied halleluhjah.
Ik zou het niet kunnen, zelf een text lesen, ben daar te emo voor .
Wij laten een gedichte door de priester lezen en daarna volgt het lied halleluhjah.