Terug naar overzicht
hallo, ik had hier op het forum de naam Delphine doorgekregen. Zij vraagt 40 euro en komt ook aan huis. Haar nr is 0475/74 80 38. Op het forum zijn positieve berichten over haar te lezen (ze is van Waregem)
Hey,ja, Delphine heeft mijn make-up ook gedaan en zij doet dat schitterend! Echt een aanrader: een professioneel en sympathiek meisje.Groetjes,Lieve
bedankt! Ik informeer alvast even bij haar... maar kent niemand een visagiste dichter bij het Kortrijkse (ik zou liever niemand naar huis laten komen, maar zelf tot daar gaan). Nog reacties zeker welkom!groeten Jotje
Beste, Ik zal hoogstwaarschijnlijk naar instituut Laura LLyn gaan in Kortrijk. Dit is in de burgemeester Danneelstraat 88 A (op de hoek) (Juist aan de kerk Sint-Elisabeth)Je moet maar eens kijken op haar site: www.instituut-laurallyn.be .Misschien ben je daar al iets mee?Groetjes Elke
Hallo Jotje,Al een visagiste gevonden? Ik las ergens anders op het forum dat je oorspronkelijk van Brugge bent en daar enkele goede visagistes kent. Nu trouw ik in het Brugse en het zou fantastisch zijn moest je me enkele tips kunnen geven!Nog veel succes met de voorbereidingen.GroetjesSophie