TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ann
24-3-2007
|
14-1-2007 14:23:20
Wij spelen 'gewoon' muziek af met een cd. We hebben hiervoor gekozen omdat we live muziek wel duur vonden en sommige liedjes door een andere stem ook hun effect missen. Maar we hebben ook lang getwijfeld hoor ...
|
|
daisy
18-8-2007
|
14-1-2007 14:41:36
wij hebben gekozen voor een zangeres en een pianist in te huren...inderdaad, het kost wel iets, maar ik heb nu al veel trouwmissen meegemaakt met bijna allemaal cd's en dat heeft ook niet altijd het gewenste effect. sommige liedjes gaan misschien wel anders klinken, maar we hebben onze keuze van liedjes gemaakt dat dat niet heeft. natuurlijk heb je liedjes die niet meer klinken als ze door iemand anders gezongen worden, maar dat zie je wel bij de keuze. in ons vriendengroepje hebben we ook nogal muzikaal talent en wij hebben een 2 jaar geleden een koortje gevormd bij de trouw van een vriend. Dit was ook wel heel tof, maar natuurlijk zijn er wel bij die al zongen in een koor, gitaar en piano en al speelden dus.... en je moet wel oefenen.
|
|
Franciska
28-7-2007
|
14-1-2007 15:03:43
Hallo,
Wij hebben ook live muziek. Maar wij hebben beiden een nogal muzikale achtergrond. Dus hebben we een koor en een orkest. We vonden het moeilijk om te kiezen tussen een van beiden en dus hebben we ze allebei genomen.
|
|
peggy
22-9-2007
|
14-1-2007 15:41:24
hey Ilse,
Wij hebben gekozen voor muziek op cd, kan je ook je eigen zin mee doen en je lievelingsliedjes uitzoeken :-)
groetjes peggy 22/09/2007
|
|
Wendy
5-5-2007
|
14-1-2007 16:41:36
Wij hebben ook live-muziek gekozen, zangeres en gitarist. Kost 250 euro.
Groetjes,
Wendy
|
|
Sofie
3-5-2008
|
14-1-2007 16:58:20
hey,
wij hebben live muziek, we hebben een koor aangevuld met familieleden die een instrument bespelen (vooral jongere neefjes en nichtjes dan) het is bij ons trouwens verplicht om life muziek te hebben, cd's en dergelijke zijn verboden
groetjes, sofie
|
|
Kim
16-2-2007
|
14-1-2007 17:24:25
Wij hebben ook gekozen voor live muziek in de kerk. Ik vind dit veel persoonlijker. Wij betalen €250 voor onze zangeres en pianist.
|
|
Sissi
26-5-2007
|
15-1-2007 9:02:18
Hey,
Wij hebben voor live-muziek gekozen. Wij vonden dat dat toch iets extra geeft. Wij hadden 2 zangeressen gevonden voor 150 e maar die waren al bezet. Hetzelfde met 3 zusjes (vroegen 250 e). We zijn naar heel veel missen gaan luisteren en de meeste prijzen lagen tussen de 150 e en de 250 e, maar niemand die ons aanstond. Uiteindelijk hebben we voor lowbudget-coverband gekozen en betalen we 400 e.
Groetjes, Sissi
|
|
sarah
30-6-2007
|
15-1-2007 10:29:43
hey, wij hebben oko gekozen voor live muziek. Wij zijn gisteren naar enkele live fragmenten van deze personen gaan luisteren en dat was echt om kippevel van te krijgen zo mooi. Ze brengen 6 a 7 liedjes in de kerk meer ook als je wilt. ze hebben een hele lijst waar je uit mag kiezen en staat echt van alles tussen. en 2 liedjes die niet op de lijst staan studeren hun toch in voor je. wij betalen vor in de kerk 350€ hier is wel het vervvoer ed inbegrepen. je moet maar is kijken op hun site anders. het is Dso van manu roofthooft.
Groetjes Sarah 30/06/2007
|
|
Tine
14-10-2007
|
15-1-2007 10:52:50
Wij hebben ook voor live-muziek gekozen. Dat geeft toch iets extra aan de huwelijksmis vinden we. En dan heb je niet het probleem dat cd's blijven haperen en zo. Wij betalen ook 250 €.
|
|
Marie-Joëlle
|
16-1-2007 14:22:51
Hallo Ilse,
Samen met mijn echtgenoot vorm ik het duo 'Beautiful Live'. We zijn zojuist afgestudeerd aan het Conservatorium, en hebben ruime ervaring in het brengen van sfeervolle livemuziek tijdens de huwelijkmis! Ik ben zelf zangeres, en mijn echtgenoot begeleidt op de piano, afwisselend met instrumentale stukjes waarbij hij viool of fluit speelt en ik hem begeleid op piano. De muziekkeuze is volledig aan u, en mocht u niet weten wat te kiezen dan kunt u ook een kijkje nemen in ons repertoire. Voor meer informatie kunt u mailen naar muziek108@hotmail.com, of bellen naar 0474/651 338. Verder wens ik u nog heel veel geluk bij alle voorbereidingen voor het huwelijksfeest,
groetjes, Beautiful Live
|
|
INNEKE
|
8-10-2007 22:49:45
Zijn er nog mensen die een live bandje hebben gehad op hun huwelijk tijdens de kerk? Kunnen jullie die informatie doorgeven aub. Wij opteren voor live muziek en zijn op zoek naar een budgetvriendelijk bandje van zanger(es) en pianist of gitarist. Bedankt alvast!
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|