Terug naar overzicht
Hey,Krullen inzetten ipv met krultang misschien helpt dat ?Succes
Terwijl je haar opgekruld is met de krultang er lak over spuiten. Hélpt echt waar...Ik heb héél veel en zwaar haar. Mijn krullen vallen er ook altijd uit, maar dat is een methode die echt wel werkt.
Bedankt voor de reacties.Ik ben aan het kijken voor iets anders maar ik vind niet direct iets naar mijn zin.Nog is gaan babbelen met kapster.
Idd, de methode die Jolien zegt, werkt inderdaad goed!Ik heb ooit op die manier krullen in mijn haar gehad voor een danswedstrijd en ze zijn van 's morgens tot 'savonds goed blijven zitten en ondertussen goed gedanst ;) x
Ik heb hier 2w geleden al bericht over geplaatst en ben ondertussen al iets wijzer...Heb voor mijn bruidskapsel al 3 keer (op 3 verschillende wijzen )krullen laten zetten. Ik heb héél lang haar en echt fijn haar dat plat tegen mijn hoofd hangt. Eerst op de gewone manier laten krullen zetten en 2 uur onder de kap gezeten bij de kapper. Resultaat: na 1 uur krullen weg.2e keer met krultang en ook véél haarlak: resultaat krullen weg na ook ong 1 uur. 3e keer: eerst haar uitgebrusht en in lagen geknipt en dan droog de krullen ingezet en superveel lak. Krullen bleven zitten, een mooi resultaat. En ' s morgens had ik een Veronique De Kock kapsel met grove weelderig krullen.Dus bij mij was de truc mijn haar laten opknippen.
Ik heb hier 2w geleden al bericht over geplaatst en ben ondertussen al iets wijzer...
Heb voor mijn bruidskapsel al 3 keer (op 3 verschillende wijzen )krullen laten zetten. Ik heb héél lang haar en echt fijn haar dat plat tegen mijn hoofd hangt. Eerst op de gewone manier laten krullen zetten en 2 uur onder de kap gezeten bij de kapper. Resultaat: na 1 uur krullen weg.
2e keer met krultang en ook véél haarlak: resultaat krullen weg na ook ong 1 uur.
3e keer: eerst haar uitgebrusht en in lagen geknipt en dan droog de krullen ingezet en superveel lak. Krullen bleven zitten, een mooi resultaat. En ' s morgens had ik een Veronique De Kock kapsel met grove weelderig krullen.
Dus bij mij was de truc mijn haar laten opknippen.