Terug naar overzicht
Ik zou ook wel voorbeeld van een draaiboek kunnen gebruiken. melissa_stuer@live.be
Ik zou dit ook heel goed kunnen gebruiken! lore.benoot@telenet.be
Ik ook :D. tanneke7@hotmail.com
Hallo Jolien,Als je met een wedding planner werkt wordt er zowiezo al een draaiboek gemaakt, niet iedereen heeft daar direct behoefte aan, het is wel heel belangrijk als er een suite is of een heel druk schema op jullie bijzondere dag.Dat neemt nu ook weer niet zo veel tijd in beslag en is toch eerlijk gezegd een goed hulpmiddel, alleen al voor iedereen die dicht bij het hele gebeuren staat, zoals fotograaf, videograaf, dichte familie, zelfs de bruidegom, bloemist, de zaal en wie weet ik nog allemaal.Dus zeker doen, het kan alleen maar vlotter lopen, wij vinden het in ieder geval een pluspunt als onze koppeltjes het hebben, ik heb er hier enkele maar kan dit zomaar niet doorsturen daar dat nogal veel privé gegevens bevat, maar de koppeltjes in spé doen dit wel, veel succes.
Moest het iemand lukken heb ik ook graag een voorbeeldje!cbroothaers@yahoo.comThanks!
Ik heb het eens op Google opgezocht en blijkbaar is dat meer een dagplanning met wat er ongeveer op welk uur gebeurt, denk dat dat best meevalt om in elkaar te steken als je het niet te gedetailleerd doet. Ik denk ook wel als je het helemaal tot in detail plant en er loopt iets uit, ben je bijna niets meer met de rest van het draaiboek...
Moest iemand er een hebben heb ik ook wel interesse.anke.van.den.broeck@telenet.be
Moest iemand er een hebben heb ik ook wel interesse.
anke.van.den.broeck@telenet.be
hi ladies,ik heb jullie een mailtje gestuurd :-)
Merci é!
Gitte, kan je het naar mij even ook doormailen aub?lienvanpaesschen@hotmail.com
done :-)
Hoi Gitte,Wil je het naar mij ook mailen?an_van_goethem@hotmail.beThanks! An
Gitte ik heb je mailtje precies niet gekregen...kan je hem nog is mailen?lienvanpaesschen@hotmail.com
Dag Gitte,Wil je het ook naar mij mailen aub?anneliesheremans@hotmail.comBedankt!Annelies
ik heb het opnieuw geprobeerd. Kan je me bevestigen dat je het gekregen hebt? Anders probeer ik eens van een ander adres te versturen.
Gekregen!! Dankjewel
Beste Gitte, zou je dit ook even naar mij willen doorsturen alsjeblief? debby_peeterbroeck@hotmail.com Dankjewel! Groetjes
Hallo Gitte,kan je het naar mij ook sturen aub?shari.folens@hotmail.comgroetjesShari
Dag Gitte,zouden wij jouw draaiboek ook mogen zien a.u.b.?sarah.withofs@live.beAlvast heel erg bedankt.
Dag Gitte,
zouden wij jouw draaiboek ook mogen zien a.u.b.?sarah.withofs@live.beAlvast heel erg bedankt.
hi ladies,ik ben momenteel met vakantie. Ik stuur het volgende week als ik terug ben!groetjes
hi ladies,
ik ben momenteel met vakantie. Ik stuur het volgende week als ik terug ben!
groetjes
HoiNaar mij mag je het voorbeeldje ook een keertje sturen aub :-)doriendupont@hotmail.comAlvast bedankt!! Groetjes