Terug naar overzicht
Hier zijn de uitnodigingen nog niet buiten, maar de zaal moet een week van tevoren het exacte aantal weten.Tegen 1 juni moeten ze hier dus antwoorden, dan heb ik dus nog een week om achter iedereen te bellen die geen antwoord gaf.Stress? Wie echt niks laat weten en die ik in die laatste week niet te pakken krijg (desnoods via hun ouders - ik heb behoorlijk wat nichten en neven die ik uitnodig), da's teken dat die niet geïnteresseerd is en dus niet komt.
Ik heb me een beetje extra tijd gegeven en laat ze bevestigen gegen 1juni. Hier begint de stress stilletjes aan te komen....
Bij ons is het ook tot 1 juni om te bevestigen , dan toch nog wat tijd voor de laatste voorbereidingen , tafelschikking , naamlijst ,.....
Bij ons hadden ze tijd tot 2 weken voor onze trouw (18 april) iedereen heeft mooi optijd bevestigd. Ik zou me hier niet teveel zorgen om maken
Bij ons hebben ze tijd om tot 10 mei te bevestigen. Ik weet nu al dat ik er heel veel ga moeten opbellen. Van de gene da ge het ni verwacht die bellen dan eerst da ze komen. ;-) Hier nog ni veel stress. Maar begint wel te komen. Ben nu op ziekenkas en vind het echt lastig da ge eigenlijk ni heel veel kunt doen. Walt dan voel ik mij zo schuldig tegen over mijn collega's. Liefs Caroline
Amai, dan heb ik echt ruim genomen!! Wij trouwen in juli en heb gevraagd te bevestigen voor 1 juni! Ook gewoon met de gedachte als ik achter een heel deel moet gaan aanhollen wat ik zowiezo verwacht. En ik wou daar al niet over stressen ;-)
Wij hebben een maand voor onze datum genomen om te bevestigen