Terug naar overzicht
Hieronder de tekst die op onze uitnodigingen staatMisschien kan je hier iets mee doen, of je toch al wat opweg helpen :-)Liefde is geluk, liefde is gevoelLiefde is begrijpen wat ik bedoelLiefde is trouw en in elkaar gelovenIk wil die trouw voor altijd belovenIk beloof je mijn liefde, vriendschap en trouwGeloven in liefde is geloven in jou
Op onze uitnodiging staat; "het is liefde voor het leven, voorgoed en niet voor even".
bij ons staat :Die ene blikDat ene woordDie kus vol liefde Dat is onze reden
Voor altijd samen, nooit meer alleen Dit is voor eeuwig, dat wisten wij meteen Zo van elkaar houden, elkaar aanvoelen Dit is wat ze met echt liefde bedoelen Liefde voor nu, voor straks en morgen Liefde om goed voor elkaar te zorgen Liefde om te nemen en om te geven Liefde voor alle dagen van het leven Trouw Zo lang, zo lief Een cirkel, zo oneindig Niet aan te ontkomen Zo warm, zo één, zo altijd Mijn lief Wij hebben het laatste op onze uitnodiging staan.
Voor altijd samen, nooit meer alleen Dit is voor eeuwig, dat wisten wij meteen Zo van elkaar houden, elkaar aanvoelen Dit is wat ze met echt liefde bedoelen
Liefde voor nu, voor straks en morgen Liefde om goed voor elkaar te zorgen Liefde om te nemen en om te geven Liefde voor alle dagen van het leven
Trouw Zo lang, zo lief Een cirkel, zo oneindig Niet aan te ontkomen Zo warm, zo één, zo altijd Mijn lief
Wij hebben het laatste op onze uitnodiging staan.
Wauw, superleuke ideeën :-)
Bij ons staat er:Zij in jurk, hij in pakNu gaat het er echt van komenRingen, gemeentehuisde dag van onze dromen.
wij hebben deze:De liefde heeft me dag op dag duidelijk laten blijken, de mooiste dingen die je ziet, die zie je zonder kijken