Terug naar overzicht
Wij hebben onze kaarten zelfgemaakt via www.fotokaarten.nl en menu's via poobies.Hun drukkosten zitten inbegrepen in de kaartprijs, en voor ons kwam dit voordeliger uit.
Ik heb ze laten maken door een vriendin. Drukwerk kost +/- 200 euro. Dit voor 50 uitnodigingen en 20 kleine kaartjes.
ik heb ze zelf ineen gestoken bij Stijlvolle kaarten, afgelopen dinsdag m'n proefdruk voor de Save The Date-kaartjes ontvangen en dit zag er zéér goed uit! http://stijlvolletrouwkaarten.nl/
Wij hebben ze zelf ontworpen, boardingpassen zonder omslag voor 69 kaartjes bijna 84 euro en met een eigen tekst erbij vind ik wel orgineel :)
Kaartje2go.nl wij hebben iets van een 35€ betaald voor 25 uitnodigingen
HalloWij hebben onze uitnodigingen besteld op www.kaarten-drukken.net Daar kan je ze volledig zelf ontwerpen en krijg je een gratis proefdruk. De afwerking kan je zelf ook kiezen. De prijzen zitten volgens mij zeer goed, zeker als je er veel nodig zou hebben.
wij hebben ze zelf ontworpen maar konden er niet mee op internet terecht om te late drukken omdat het nogal speciaal is. Dus zoiezo bij de drukker moeten gaan die nog een paar kleine aanpassingen gedaan heeft. Dus ik denk omdat je geen ontwerper moet betalen dan dat het wel goedkoper uitkomt, als je het via internet kan laten drukken misschien zelf nog goedkoper.
Een vriendin heeft ze ontworpen. Laten drukken: 65€ voor 100 uitnodigingen. Enveloppen online besteld. 25€ voor 100. Zeeeer voordelig dus :D
Dag Tanja,Waar heb jij jouw kaarten laten drukken? Lijkt mij inderdaad voordelig ;-)