Terug naar overzicht
Ik heb al wel eens een voorlopig exemplaar gemaakt, maar is volgens mij veel te uitgebreid en dus nog niet goedgekeurd... Ik heb me gebaseerd op een informatiebundel van de parochie Oostkamp die ik op internet vond.Staat de huwelijksviering in alle stapjes met ondertitels en kun je telkens per onderdeel kiezen uit een heleboel teksten.Als je naar Google gaat en intypt "Huwelijksmap Oostakker" is het de eerste link.'k Vond het heel interessant maar weet dus niet of het in orde is, aangezien dat bij ons nog maaaaanden zal duren eer dat ter sprake komt :-D
parochie Oostakker * PS: Ben er zelf ook niet van afkomstig, maar doet er niet toe denk ik...
Oke! Bedankt voor de tip. Ik zal het dadelijk eens bekijken :-)
Ik stuur mijn boekje door + word- exemplaar met 10 tallen voorbeden, eerste lezingen,.... voor huwelijken!
naar mij mag je ook altijd boekjes doorsturen. britt_loquet@hotmail.com grtjs britt
Oe Veerle, zou je dat naar mij ook willen sturen? Ik begin dit weekend aan ons misboekje :) vkhelena@hotmail.com
Zouden jullie dit ook naar mij willen doorsturen? debby_peeterbroeck@hotmail.com Mogen er ook persoonlijke woorden gesproken worden, o.a. door getuige of ouders of door bruid/bruidegom?
Hey Veerle, wij kunnen ook nog altijd wat inspiratie gebruiken! :-) zou je het boekje ook kunnen doormailen naar benny.embrechts@telenet.be? Alvast bedankt!
Hey,kan het mailtje ook even naar mij worden doorgestuurd? Alvast bedankt! nurse-911@hotmail.com
Hey,
kan het mailtje ook even naar mij worden doorgestuurd? Alvast bedankt!
nurse-911@hotmail.com
Dag allemaal,wie zou zijn misboekje ook met mij willen delen? Wij trouwen op 17/10/2014.sarah.withofs@live.beAlvast bedankt.
Dag allemaal,
wie zou zijn misboekje ook met mij willen delen? Wij trouwen op 17/10/2014.sarah.withofs@live.beAlvast bedankt.
Hoi Ik ben ook hard opzoek, naar moderne lezingen. Ik heb van de Pastoor ook boek gekregen met eeuwen oude teksten. En ben ook opzoek naar moderne en hedendaagse teksten. Zal iemand ze naar mij kunnen mailen. Alvast bedankt. email adres: smeijne@hotmail.com