TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elke
7-6-2014
|
22-4-2014 14:49:49
Wel Kim je bent echt niet de enigste en ik gelukkig genoeg dus ook niet. Moet er wel bijzeggen dat ik rugpatiënte ben en al verscheidene epidurale zenuwwortelblokkades heb "meegemaakt" en niet ver van een rugoperatie sta maar dit toch probeer uit te stellen tot na ons huwelijk. En ja bij mijn eerste pas 2w geleden had ik opeens helse rugpijn door het korset dat op rug drukte......Zo erg dat ik de pas gestopt heb en ik me ook de vraag stelde komt dit nu door het stilstaan op hoge hakken? Feit is dat de rugpijn niet meer geminderd is integendeel.......Ik zie er eerlijk gezegd tegenop om een ganse dag pijn te hebben daarmee dat ik besloten heb om mij voor ' s avonds een gewoon jurkje te voorzien (tot mijn grote spijt)Misschien is ons taille te erg ingesnoerd? In de winkel lachten ze mijn klachten weg.....Heb mij ook direct paar orthopedische instekers gekocht van Mephisto maar dat lost het probleem niet op hé. Had ik het geweten het had een andere jurk geweest
|
|
Femke
27-6-2014
|
22-4-2014 17:42:26
Ik zou sowieso een reservekleed voorzien, als je vreest pijn in je rug te hebben. (Ik voorzie zelf ook een reservekleed, voor 'je weet nooit').
Maar ik heb nooit pijn in mijn rug en had er toch ook echt wel last van om een uur op hakken stil te staan bij de naaister hoor. Vooral omdat je echt wel stokstijf moet staan of je krijgt een naald in je of valt van dat stom verhoogje :). Dus het is best mogelijk dat het daaraan lag hoor.
Bij de tweede pas gaat het er al iets minder stokstijf aan toe, normaal gezien (ik mocht al wat bewegen en moest gelukkig niet meer op dat verhoogje staan). Dus dan zul je het ook wel snel merken.
Dafalgan en Brufen zijn natuurlijk altijd een goed idee. Misschien kun je preventief wel één nemen, op je grote dag. Alleen jammer dat je de cava dan best laat staan (of je staat op de tafels te dansen tegen het einde van de avond :) ).
|
|
Kim
19-7-2014
|
22-4-2014 19:07:45
Bedankt Elke en Femke voor de reacties! Elke, bij mij is het niet zo erg als bij jou denk ik. Ik hoop dat de pijn bij jou ook zal meevallen.
Ik denk dat ik best idd een reservekleedje voorzie, maar toch hoop ik dat ik het niet moet aandoen :). Zal ook de tweede pas afwachten, ik hoop nog steeds dat het inderdaad ligt aan het feit dat je stokstijf moet staan.
Allebei veel succes nog met de plannen, het zal er snel zijn :-).
|
|
wendy
27-6-2014
|
23-4-2014 7:03:33
Ik heb scoliose en dus snap ik de angst tot hiertoe na de pas val het mee maar kim ik ga zeker ook een reserve kleedje klaar hangen als ik het niet meer kan uithouden kan ik nog altijd iets anders aandoen
|
|
Evelyn
6-6-2014
|
23-4-2014 8:27:54
ik heb lardose. Viel me ook op dat ik pijn kreeg bij de pas, maar is vooral van stil te staan. Dus bewegen is de boodschap :-)
|
|
evelyne
2-5-2014
|
23-4-2014 8:51:43
Ik denk dat je door het stilstaan (en je onbewust toch ook wat aan het focussen bent) automatisch wat opspant en daardoor waarschijnlijk de pijn.... Ik zou ook een reservekleedje voorzien, om eventueel avonds als het feest al even bezig is aan te doen. Heb dit zelf ook voorzien en daar ben ik heel blij om!
|
|
Kim
19-7-2014
|
23-4-2014 10:32:34
Bedankt voor de reacties! :-) Bij de volgende pas wat meer bewegen en hopelijk is het dan beter! Nemen jullie een wit kleedje als reserve of een gewoon kleedje?
|
|
Elke
7-6-2014
|
23-4-2014 12:10:05
Ik volg dit laatste ook mee....Ik draag nooit witte kleedjes dus ik dacht aan zwart kleedje (zefde als kleur als bruidegom). Een tweede wit trouwkleedje komt wat duur uit:-)
|
|
Cindy
15-5-2015
|
23-4-2014 15:59:46
Ik heb ook snel last van mijn rug. Dafalgan of zoiets helpt dan niet ik heb op voorschrift Motifene en dat helpt wel goed, mag je om de 12u nemen en ga ik toch uit voorzorg 's morgens innemen.....
|
|
evelyne
2-5-2014
|
23-4-2014 17:20:44
Ik heb een gewoon kleedje als reserve :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|