Terug naar overzicht
Hallo iedereen!
Aangezien we normaal deze feestviltjes gingen gebruiken maar nu toch gekozen hebben dit niet te doen (omdat we al redelijk wat andere dingen hebben ;-) ), willen we deze graag verkopen.
180 stuks
Bij interesse laat maar iets horen :-)
Van waar zijn jullie en hoeveel vraag je ervoor om ze op te sturen?
Hey Lien,we wonen in Lokeren, voor te verzenden kan het via kiala ( is goedkoper dan de post), dat is 4 euro.Groetjes!
Hey Lien,
we wonen in Lokeren, voor te verzenden kan het via kiala ( is goedkoper dan de post), dat is 4 euro.
Groetjes!
Wat is de prijs voor de feestviltjes?
Ik ben erg geinteresseerd, dus als je me zou kunnen laten weten hoeveel het kost?En zou je dit dan via overschrijving willen regelen?Mijn emailadres is brabie14@hotmail.com
Ik ben erg geinteresseerd, dus als je me zou kunnen laten weten hoeveel het kost?
En zou je dit dan via overschrijving willen regelen?
Mijn emailadres is brabie14@hotmail.com
Hey iedereen!We hadden er graag 25 euro voor gekregen.@Jolien, mailtje is verzonden naar jou :-)Groetjes!
Hey iedereen!
We hadden er graag 25 euro voor gekregen.
@Jolien, mailtje is verzonden naar jou :-)
Moesten ze nog niet weg zijn, dan zijn wij ook nog erg geïnteresseerd.emailadres is nelekennr37@hotmail.com
Heey,ik zou ze wel graag hebben maar kan je ze dan opsturen via de post?Hier in de buurt is geen kialapostpunt dus liefst niet via kiala..En hoe wil je het regelen met de betaling?groetjes
Nog te koop??
Wij hebben het besproken en zouden ze heel graag willen overkopen :)Als dat goed is voor jou?Als jij ze met de post opstuurt dan zullen wij het geld overschrijven?Is 30 euro met verzending goed?groetjes!
Hallo iedereen!Ik had niet verwacht dat er zoveel reactie zou zijn.Momenteel zijn ze gereserveerd voor jolien, sorry voor de anderen!Bedankt voor jullie interesse alvast en succes met jullie huwelijk :-)Groetjes Nathalie!
Ik had niet verwacht dat er zoveel reactie zou zijn.
Momenteel zijn ze gereserveerd voor jolien, sorry voor de anderen!
Bedankt voor jullie interesse alvast en succes met jullie huwelijk :-)
Groetjes Nathalie!
Feestviltjes zijn verkocht!Bedankt voor de interesse!
Feestviltjes zijn verkocht!
Bedankt voor de interesse!