Terug naar overzicht
*discobar infinity
Op facebook vindt je Geert Mathieu en op een van zen foto's staat ook discobar Infinity, dus ik vermoed dat deze de juiste is...Misschien kan je daar een privébericht achterlaten ;-)
Op facebook vindt je Geert Mathieu en op een van zen foto's staat ook discobar Infinity, dus ik vermoed dat deze de juiste is...
Misschien kan je daar een privébericht achterlaten ;-)
Dat is ondertussen ook gebeurd. Effe wachte...
Nog effe wachte...
hihihi... misschien bij zijn vrouw ook iets posten?
H'm ja dat is misschien niet zo beleefd. Het lijkt erop dat onze Geert toch niet zo actief is op het internet. Onvoorstelbaar dat je zijn telefoonnummer nergens kunt vinden. Toch is het waarschijnlijk wel een bekwame DJ. Ik kreeg in het afgelopen maanden toch een paar telefoontjes die voor hem bestemd waren. En er werd ook een paar keer over hem gepost in deze blogs.
*de
Kort beleefd berichtje aan de partner vandaag. Effe wachte...
Tja, vind het niet echt onbeleefd omdat je het voor hun doet he! hopelijk deze keer wel reactie ;-)
Hm ja, ik ben dagelijks online en kan me dit niet zo goed voorstellen. Maar heel wat leeftijdsgenoten hebben bv. zelfs geen Facebook. De DJ in kwestie schat ik ook 40 of 40+. Een bruidje dat met hem samenwerkt heeft me de naam bezorgd, maar niet het telefoonnummer. Ze was bang dat het voor hem problemen zou opleveren. De paar blogs waar hij vermeld is zijn positief, dus dat dwingt toch al respect af. We zijn ook totaal niet in elkaars regio actief. 95% van wat ik doe is in West Vl. Maar mekaar kennen en enkele afspraken maken zou leuk zijn. Effe wachte...
Vanavond kon contact gelegd worden, en we willen u de gegevens niet onthouden:DB-Infinity (uit Mol)Geert Mathieu0495 38 09 59dbinfinity@telenet.be INFINITY.be wenst Geert veel succes, en zal de verloren telefoons en berichten doorverwijzen! ;-)