Terug naar overzicht
Goedemiddag bruidjes!
Heeft er iemand van jullie al samengewerkt met Danny David uit Torhout? Echt veel opmerkingen over hem en zijn diensten heb ik hier nog niet teruggevonden.
Met welke ceremoniemeester werken jullie?
groetjes!
Ik heb als fotograaf al een paar keer samengewerkt met Danny David, hij kent echt zijn vak, brengt rust...Hij werkt ook goed samen met de fotograaf, heel belangrijk voor mensen als ik... Een echte aanrader als je het mij vraagt!Greetz,Christ Vilezwww.huwelijksfotografie.infowww.christvilez.be
Ik heb als fotograaf al een paar keer samengewerkt met Danny David, hij kent echt zijn vak, brengt rust...
Hij werkt ook goed samen met de fotograaf, heel belangrijk voor mensen als ik...
Een echte aanrader als je het mij vraagt!
Greetz,
Christ Vilez
www.huwelijksfotografie.info
www.christvilez.be
Wij werken met Steven Chys. Tot nu toe supertevreden van. Relatief jonge kerel. Geen typische stijve ceremoniemeester.Groetjes
We zijn gisteren op bezoek geweest bij Danny David!Geen seconde spijt, 't was de eerste ceremoniemeester waar we bij op bezoek gingen.Zowel Tom als ik hadden een goed gevoel, dus hebben we hem meteen geboekt :-)Aan andere bruidjes die weinig referenties terugvinden op het net: GENE PANIEK!en ik zou nog durven zeggen: je moet geen ander meer zoeken ;-)Groetjes!
Hey MajonaWij zijn nog aan het twijfelen of we een ceremoniemeester zouden nemen of niet. Wij zijn ook bij Danny David op bezoek gegaan en ik had ook wel onmiddellijk een goed gevoel bij hem.Als we een ceremoniemeester nemen, dan is het zeker hij. Nu enkel nog de vraag of we er 1 nemen...Groetjes