Terug naar overzicht
Alle restaurants en brasseries van je gemeente afgaan en vragen of ze een weekje lang de kurken willen bijhouden? Dan heb je er meteen enkele tientallen denk ik...
Hallo EvyAls je voor het weekend bij een feestzaal even vraagt dan kan je na het weekend waarschijnlijk wel een lading oppikken. Mag ik vragen wat je er mee gaat doen? Ik speel ook met enkele ideeënGroetjesAnn
Hey Ann, zal in het weekend dan eens een tourtje doen bij enkele restaurants. Wij hebben een kaarsenhouder, naamkaarthouders, menuhouders en onze initialen mee gemaakt. Ons thema is rustiek/wijn omdat mijn toekomstige een wijnliefhebber is en we vonden het zo charmant. Ik kan je anders eens wat foto's doorsturen (weet niet hoe ik ze hier kan posten) via e-mail. Kurken zijn echt leuk om er een persoonlijke touch aan te geven.
Oh heel graag Evy. Mijn mailadres is annflipkens@gmail.comIk heb op pinterest een hart gezien met kurken dat ik prachtig vond. Ik dacht er ook sleutelhangers mee te maken als bedankjes enz...Ik vind het wel leuk om zelf wat dingen te knutselen dus ideaal !
Zou ik ook enkele foto's mogen aub ? Ben super benieuwd ( ine.berkmans@hotmail.com)Helaas kan ik je niet helpen omdat we enkel wijn hebben met een draaidop..
Ik heb er heel veel. Stuur gerust een pb.
Ann en Ine, ik heb jullie een mailtje gestuurd :)
Ik heb er wel enkele. Laat me eens weten van waar je bent, wie weet wonen we wel in dezelfde streek en kan ik ze eens komen binnensteken..?
Ik maak zo'n hart met kurken als Moederdag op school met de kinderen :-)P R A C H T I G !!!Maar mijn raad: Als je zelf misschien kinderen hebt (of je bent gekend op een school), kun je dat wel navragen op school.Ik heb er in mijn klas gevraagd voor Moederdag en tot mijn grote verbazing hadden mijn leerlingen op een week tijd in totaal een 600-tal kurken mee ! Dus, een aanrader :-D
Hey Ine, ik ben van het Brusselse. Van waar ben jij?
Oei, ik ben uit Oost-Vlaanderen, iets te ver weg om m'n tien kurkjes te komen brengen.. Heb je er intussen al voldoende gevonden?
Hey Evy,Vind je ideeen heel leuk, maar kan het mij ook niet zozeer voorstellen.. Wil je mij ook enkele foto'tjes doormailen? Mijn mailadres is herman.joyce@hotmail.comMerci.
Hey, wij zouden volgend jaar (september) ook trouwen in het thema 'landelijk, rustiek', onze trouw gaat door in een vierkantshoeve en ik zoek hiervoor nog decoratie-ideetjes. Zou het mogelijk zijn om de foto's ook eens aan mij te bezorgen aub?