Terug naar overzicht
Ik ken mensen die er getrouwd zijn, en zij hebben enkel lof voor deze zaal. Zij vonden alles heel goed in orde en denk zijn in 2012 getrouwd. Er zijn inderdaad wel verbouwingen geweest en pas best western geworden, maar dan wel ook best western plus, dus ik denk dat je zeker niet mag twijfelen over de kwaliteit.
Wij hadden er in maart een personeelsfeest van Hubo. Alles was perfect verzorgt! Eten was ook heel lekker. Ik vond het een heel leuk feest :-)
Na 15 zalen te bezoeken en nog meer offertes te beoordelen hebben we nog lang getwijfeld tussen de e10 hoeve en het Aldhem. Het Aldhem kon ons echter nog de datum geven die we wilden + ze hebben hotelkamers aan degelijke prijzen. Het is pas helemaal vernieuwd en ziet er erg blits uit. We hebben dan ook de beslissing gemaakt!Het was ook de zaal die ons het meeste aanstond van alles wat we bezocht hebben (we zijn niet zo klassiek op dit vlak en hebben het wel voor modern). Ze zijn ook echt heel flexibel naar formules en de offerte toe. Ik ben benieuwd. Bedankt voor de feedback alvast!
hallo,ik heb deze zaal ook vast liggen voor onze grote dag op 7 juli 2018.wat vond je van de zaal en van het eten? Hadden jullie een diner of een walking diner? zij zouden graag voor de walimg diner willen gaan.we hebben al wel veel positieve reacties gekregen omdat de gasten er ook konden blijven slapen.groetjes.kim
hallo,
ik heb deze zaal ook vast liggen voor onze grote dag op 7 juli 2018.
wat vond je van de zaal en van het eten? Hadden jullie een diner of een walking diner? zij zouden graag voor de walimg diner willen gaan.
we hebben al wel veel positieve reacties gekregen omdat de gasten er ook konden blijven slapen.
groetjes.
kim