TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
maartje
5-7-2014
|
23-4-2014 6:46:14
Kasteel van Saffelaere in Lochristi :-) prachtige zaal en tuin, lekker eten en de eigenaars zijn zeer vriendelijk en correct en niet pusherig! Wij zijn alvast overtuigd :-) binnenkort moeten we naar een feest in Huyze de Baere, maar nu kan ik daar nog niets over zeggen. Andere feestzalen ken ik niet. Veel succes!
|
|
Emmy
4-7-2014
|
23-4-2014 7:18:27
Hey, wij geven ons feest in het Geuzenhof in Massemen (Wetteren). Prachtige locatie en super vriendelijke gastvrouw, je voelt je daar onmiddellijk thuis. Zeker eens opzoeken zou ik zeggen! Veel succes met de zoektocht!
|
|
Evelyn
6-6-2014
|
23-4-2014 8:24:25
gods huis in st laureins .topper
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
23-4-2014 9:05:44
Het eten en service zal wel ok zijn bij alle. Waar je misschien wel eens rekening mee kunt houden, is de zaalindeling voor het dansfeest nadien. Dit doet veel aan het welslagen hier van. Is de dansvloer makkelijk bereikbaar voor iedereen? Kan iedereen makkelijk op en af? Ligt de vloer centraal met het meubilair errond of staat de dj aan de overzijde in een hoekje? Is de dansvloer niet te klein of misschien te groot waarop je je onzeker voelt? Is er een verplichte geluidsinstallatie te huren? ... mvg
|
|
Melissa
18-7-2015
|
23-4-2014 13:41:53
Bij ons zal het De Lozen Boer in Lochristi worden, was voor ons direct duidelijk dat dit volledig ons ding is. Ook naar kasteel van Zaffelaere geweest, maar wil je daar op een zaterdag trouwen, dan moet je wel met 100 man zijn. Zoniet kan het alleen op een vrijdag, maar dit zagen wij niet zitten.
|
|
sandra
18-7-2014
|
23-4-2014 14:24:49
De gouden kroon heeft volgens mijn mening haar beste gehad, deden we vroeger familiefeesten, maar het is me nooit 100% meegevallen. De Baere is goed, lekker eten, super desserts, vriendelijke mensen, maar 1 nadeel vind ik: als er dezelfde avond 2 of 3 feesten zijn, dat je dat kan horen en/of zien. De gasten moeten ook door de verschillende zalen lopen om bvb naar toilet te gaan of het personeel om met uw eten te komen. Valckenbulcke in Merendree is goed, lekker dessertbuffet, maar naar mijn idee te klassiek (maar als je dat graag wil is dat natuurlijk weer ideaal). En in het Verborgen Goed ging ik alleen nog maar naar begrafenis-koffietafels dus ik kan het niet plaatsen om daar een trouwfeest te geven. Ons feest zal ook in de Lozen Boer zijn, we waren meteen verliefd op de zaal, maar daar moet je echt snel beslissen want hun zalen zijn snel gereserveerd. Succes met de zoektocht!
|
|
mieke
|
23-4-2014 16:49:29
Bedankt allemaal om te reageren ! de gouden kroon hebben we ook al veel familiefeesten gevierd enzo en we willen eens iets anders als het kan natuurlijk..wat mij stoort zijn die pilaren in de zaal...huyze de baere staat momenteel op 1 bij ons maar kan natuurlijk nog keren...er staat op die dag al een feestje geboekt een kleintje , morgen gaan we naar verborgen goed gaan kijken.Bij valkenbulcke mochten we ons feest niet geven op zaterdag moesten min.met 100 personen zijn op vrijdag geen probleem.wij trouwen op een vrijdag dus da was geen probleem er kwam 4.50€ bij als mensen aansloten bij dessertbuffet per persoon.Het godshuis zou ik ook wel zien zitten maar denk dat redelijk duur is daar...ik bekijk de andere adresjes eens , maar wetteren is voor ons beetje tever. mercie iedereen :-)
|
|
Jessie
20-7-2013
|
23-4-2014 18:17:29
Wij hadden ons feest in Het Notelaarshof in Opwijk. Zéééééér content van! Echt alles op en top. De gastvrouw had zichzelf zelfs in onze themakleuren gekleed... Ik moest mij niks aantrekken van bloemen en dergelijke, was allemaal perfect in onze kleuren geregeld. Echt niets op aan te merken. 't Is wel niet voor grote feesten van +100 man.
|
|
jessica
27-6-2015
|
23-4-2014 21:59:35
Wij hebben huyze de Baere genomen. Vanaf 100 mensen heb je exclusiviteit. Ik vond het een schitterende locatie. Het eten schijnt schitterend te zijn.
|
|
Mieke
15-5-2015
|
27-4-2014 23:44:26
Onze nr 1 is huyze de baere jessica nu donderdag nog naar een zaal gaan kijken hopelijk vinden we rap iets...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|