Terug naar overzicht
Ik ben op zoek naar een medaillon om een foto'tje van mijn vader in te steken. Hij kan er niet bij zijn op onze grote dag. Ik had het idee om dat medaillon aan mijn bruidsboeket te laten bevestigen. Zo is hij er toch symbolisch heel de dag bij.
Graag had ik er ook eentje voor mijn moeder en mijn zus gekocht. Nu weet ik niet waar je dat aan een schappelijk prijsje kan kopen.
Heeft iemand een idee?
Ik volg ook want ikw ild it graag doen voor mijn mama die jammer genoeg overleden is...
Hallo Waar ik mijn jurk gekocht heb stonden die op de toog , Ik heb er ook eentje voor mijn papaIk dacht dat daar het merk poirer op stond en twas tussen de 10€ en 12€Als ik me niet vergis Mijn jurk komt van bij Ann&john in Eindhoven Groetjes
ik ken een grote juweeltjeswebsite, niet duur. misschien dat er daar wat op staat.Ik ga hem even opzoeken en dan kom ik terug met een nieuwe post :)
http://www.sayila.nl/Search/Index?searchCriteria=medail... Dit is de website! Ik heb al even medaillon ingetypt bij de zoektermen, er staat namelijk heel erg veel op de site, anders vind je het mss niet :).De website is betrouwbaar! Ik heb er ook al besteld, o.a. infinity armbandjes voor mijn 'bridesmaids'. :)Hopelijk zit er iets tussen wat je mooi vindt!
Op etsy kan je er ook heel veel vinden. https://www.etsy.com/nl/search/handmade?q=boeket%20foto...
Bedankt voor de suggesties,maar ik zou het medaillon liefst rechtsreeks in de winkel kopen,niet via t internet.
Goh dan weet ik niet of je dat snel zou vinden. Of toch zeker niet voor een schappelijk prijsje :) Ik heb het nl; ook eens zo gezocht, maar nergens gevonden.
Ik heb er besteld op etsy. Op minder dan een week had ik ze ontvangen. Heb er nu reeds foto'tjes ingestoken en het is echt de moeite.Vier stuks voor 15 euro denk ik. Misschien moet je toch overwegen om online te bestellen?
Ik heb er besteld op etsy. Op minder dan een week had ik ze ontvangen. Heb er nu reeds foto'tjes ingestoken en het is echt de moeite.
Vier stuks voor 15 euro denk ik. Misschien moet je toch overwegen om online te bestellen?
in de Veritas vind je medaillons en zo'n tube met hars die je kan gebruiken om de foto mooi te fixeren.zelf nog niet gebruikt, maar wie weet een goede oplossing?