Terug naar overzicht
Ik heb nu in april besteld (Ladybird) en zou in augustus mogen gaan voor de eerste pas. Dus zo'n 4 maanden wachttijd.Je doet toch niets mis met eens te bellen of mailen? Zeg dat je zelf niet meer goed wist of zij gingen bellen of niet. Je zal wel niet het enige ongedulde bruidje zijn :-D
Hier ook 4 maanden wachttijd. Ik heb half maart besteld en mag half juli gaan. Nu dan gaat het natuurlijk sneller gaan, want das maar een goeie maand voor de trouw. Als je echt ongerust bent, zou ik ook even bellen. Dan ben je gerust en weet je dat het allemaal in orde komt.
Hier ook besteld in januari en eind mei zou mijn kleed binnen komen , ik zou even bellen moest je ongerust maken en zegn je niet meer precies wist of jij moest bellen of zij gingen Bellen
Hier ook besteld in november en is 2 weken geleden binnen gekomen.Ik zou gerust eens bellen moest je ongerust zijn!
Bel maar gewoon!Voor die prijs mogen ze gerust eens een minuutje tijd nemen om dat na te gaan hoor :). En zij zijn ongeduldige bruidjes wel gewoon. Zeker als je dat gemoedsrust zal geven, zou ik gewoon eens bellen!(hier ook in november besteld trouwens en het was half maart binnen)
Kleedje besteld in november en gisteren telefoon gekregen voor eerste pasbeurt! :-)
Ik zou eens bellen, dat kan toch nooit geen kwaad he :).En als je nog geen 20x gebeld hebt, gaan ze dat heus niet vervelend vinden!
besteld eind februari, en begin mei komt men kleedje binnen. 17 mei heb ik men eerste pas. Gewoon eens bellen en je laten informeren
ik heb verschillende malen gemaild :P moeten ze maar verstaan :P
Dank u bruidjes! :) Zal es bellen dan.Het is eigenlijk zo dat ik met een niet zo vriendelijke verkoopster te doen had, toen ik mijn jurk ging kiezen. Vandaar dat de aarzeling.