Terug naar overzicht
Je kan een klein zooltje leggen. Dit is een gelkussentje dat je vanvoor in de schoen legt.Of je kan ook een gelkussentje vananachter in de schoenen plakken.Dit verkopen ze in de Hema.Groetjes
Zoals Sandra zegt. Een half zooltje. Heb ik in vele pumps liggen. Alle toch in een van de 2 schoenen. (Mijn voeten schillen een halve maat). En dit helpt echt wel. Succes ermee. Liefs Caroline
Probeer met zo'n leren half zooltje. En als dat niet werkt, terug mee naar de winkel.Ik had het ook voor! Ik had de mijne in de winkel gekocht waar ook mijn kleed vandaan kwam. Je past dat wel maar je loopt er in de winkel niet mee rond he. Tot ik ze mee had naar huis enkele weken voor de trouw en ik verloor ze bij 't instappen... Dus ik terug... Ik heb erop gestaan dat ik andere kreeg. Voor die prijs kunnen ze maar beter goed zitten he seg! :-)
Ik heb twee verschillende voeten waardoor mijn ene voet groter is als de andere. Ik moe tmijn schoenen altijd op de linkse voet kopen, en in de rechtste plak ik dan vanachter een gelkussentje in.Ik heb dat in de avance gekocht :)
thank you ladies