TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Peter
|
23-4-2014 23:38:22
Het keert toch telkens terug. Stressende bruidjes die niet zeker zijn dat hun DJ het aankan, of dat die komt opdagen of niet.
De persoon in kwestie heeft zich wel garant gesteld, maar is niet in staat om mails binnen de 48 uur te beantwoorden. Dat is niet zo fijn, zeker voor zo'n belangrijk evenement. Je wil natuurlijk het beste voor je feest. Mailen (en bloggen) blijft altijd een beetje onpersoonlijk. Pak de telefoon meid !
|
|
samantha
6-6-2014
|
24-4-2014 20:33:30
Wij hebben die al een paar keren proberen te bellen, maar hij neem niet op of de telefoon staat uit!! En dan krijg ik achteraf wel een mail dat hij in het buitenland zit en roaming netwerk heeft?!?! Maar op mij voorafgaande vragen reageert hij niet.
|
|
Jacky
|
24-4-2014 23:09:04
"Wij zijn een beetje ongerust en weten niet goed wat we hiermee moeten, moeten we gaan kijken voor een "reserve" DJ?? Of gewoon afwachten?? "
Wat denk je zelf samantha?
1: Reserve dj? (kan je hier op rekenen) 2: Afwachten? (tot het te laat is) 3: Andere dj zoeken (zeker doen en alles op contract laten zetten met goede voorwaarden)
Groetjes, Jacky
|
|
Dirk
|
26-4-2014 16:43:25
Samantha, Het komt hier op neer, als er na 3 of 4 weken amper een teken van leven is, ga er dan vanuit dat je feest niet de moeite waard is voor hem. Jammer om vast te stellen zo short-notice maar het is zo. Komt-ie toch nog opdagen, ik vrees een beetje dat het niet met de gepaste motivatie zal zijn...
Ik heb reeds 2 boekingen op 06/06 (2 DJ's) dus ik kan je niet helpen maar zoek zeker een andere. Hopelijk speel je geen voorschot kwijt...
Dirk aka Dj Dirk www.db-allmusic.be
|
|
Ann
27-9-2014
|
28-6-2014 21:24:01
Hey, ik wilde eens informeren hoe het is afgelopen met de boeking bij vj cobra ? Wij hebben namelijk ook bij hem ons huwelijk vast gelegd ? grtz ann
|
|
samantha
6-6-2014
|
10-8-2014 21:26:38
Hallo Ann,
Het is weer een tijdje geleden dat ik op de forum bent, na de trouw :) maar wij hebben uiteindelijk een andere dj genomen. Ze hadden niks meer laten weten, tot de dag voor de bruiloft, maar toen hadden we al die andere dj.
Hopelijk gaat het beter bij jullie, succes!
|
|
Ann
27-9-2014
|
10-8-2014 23:14:54
Ja hier gaat het beter ;) Wij hebben ondertussen onze liedjes op cd gebrand gekregen met de post en volgende week een afspraak met hen om naar de zaal te gaan kijken. Hij is even op vakantie geweest , maar hiervan was ik op de hoogte en ook antwoord hij bijna direct als ik hem mail. Dus ik ben gerust gesteld, hopelijk hebben jullie alsnog een zeer mooie dag gehad ;)
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|