Terug naar overzicht
Hallo mede bruidjes ;-)
Nog maar 43dagen tegaan en het gaat nu toch echt wel spannend worden hoor.
Maar nu het probleem, wij zijn nog steeds niet door onze priester onvangen worden! Heb al tig keer kontakt met hem opgenomen en zelfs onder tussen voor emand anders gevraagt maar krijg maar geen gehoor :/ Is dat omdat we geen hele mis doen maar alleen een zeggening???
groetjes Mylene
Dat is wel raar hoor.. Want hij moet toch jullie misboekje enzo goedkeuren??? Dan moeten jullie nog alles afprinten enzo.. Alé wij trouwen op 10 mei en hadden in juli orig jaar eerste afspraak met hem en dan terug in januari..
ik zou eens contact opnemen met het dekenaat . Vele priesters doen verschillende parochies en hebben dikwijls tijd te kort. Misschien kunnen zij jullie verder helpen om af te spreken
wij trouwen woensdag en hebben een maand geleden onze voor het eerst gezien, ik was toen ook zo stressy als jij nu maar nu denk ik waarom op 2 weken was alles ok
Shari, ik hoop dat het bij ons net zo snel. gaat als bij jou. Amei woensdag gaat ne snel hé, niet te nerveus?De kafen van misboekje liggen al klaar en de texten zijn ok al zo ver dat mocht alles goed gekeurt zijn het meteen uitgeprint kan worden.
Shari, ik hoop dat het bij ons net zo snel. gaat als bij jou. Amei woensdag gaat ne snel hé, niet te nerveus?
De kafen van misboekje liggen al klaar en de texten zijn ok al zo ver dat mocht alles goed gekeurt zijn het meteen uitgeprint kan worden.
er beginnen een beetje zenuwen te komen ;) vooral over details die eigenlijk onbelangrijk zijn. ik zat ook zo klaar en morgen ga ik mijn boekjes bij de drukker halen dus die dingen kunnen heel snel gaan :D
Nou zo zie je maar. Wens je in iedergeval een super mooie trouw!!!!! :D