Terug naar overzicht
Hallo,Ik laat enkel een wit boordje plaatsen op mijn nagels (French manicure). Ik laat dit volgende week donderdag 's avonds doen voor de trouw van zaterdag. Best eens navragen bij de persoon waar je het laat doen.Groetjes!
Ik zet zelf ook gelnagels en zou je willen aanraden het een maand op voorhand al eens te laten doen zo kan alles gelijk groeien en kunnen de nagels op je trouwdag je eigen nagels zijn die zien er toch altijd iets natuurlijker uit dan met verlengingen ;-) Groetjes Tania
Ik zou ook een keertje proberen, het is ook wel een beetje wennen. :)Misschien vind je het ook helemaal niks, want gelnagels zijn toch een heel ander zicht dan gewoon nagelak. Ook qua lengte kan je dan nog zeggen of ze iets langer of net korter moeten. Want bij mij zat dat de eerste dagen behoorlijk in de weg die nagels, nu kan ik niet meer zonder ;)
Ik plaats gelish. Het is minder schadelijk voor de nagel. En nadien kan het er gewoon afgedaan worden zonder dat de nagels afzien.
Gelish is inderdaad beter dan gelnagels voor je nagels.
ik heb nu ook gelish, veel beter. JE kan hetzelfde doen qua kleuren ed als met tips, maar het zijn je eigen nagels. Voor de trouw ga ik ook voor french gaan, denk . Nu staat er dikwijls een kleurtje op.
Ik volg volledig Tania... Ik heb zelf al jaren gelnagels, maar haal ze er soms voor een 7 tal maanden af...Als je het vlak voor je huwelijk doet, gaan ze vaak tippen moeten plaatsen. Hier is de kans op afbreken groter. Ik zelf ben van plan om mijn gelnagels er in oktober te laten afhalen en in april er terug te laten zetten (in aanloop naar mijn huwelijk)
Hey iedereen gellaknagels is inderdaad gezonder voor ja nagels maar mijn ervaring hiermee is dat het niet bij iedereen goed blijft zitten en dat de french hierin snel wat geelig verkleurd dus pas er wel mee op maar het is goed mogelijk dat ze wel blijven en dat ze niet verkleuren hoor Grts Tania
zeker eens op voorhand proberen, ook ik zet zelf nagels en ervaring heeft me geleert dat je het echt beter eerst probeert. Verschillende redenen. Zoals hierboven al vermeld, de kwestie met verlengingen. Maar ook zeker niet onbelangrijk, sommige mensen reageren op de producten. Ik zelf, bijvoorbeeld. Mijn huid vlak boven de nagels, ik krijg daar wat eczeem van. Zo broebeltjes die heel erg jeuken. Maar dat is na 2 dagen weer over. Zou jammer zijn als je met zo'n probleem zit op je trouwdag hé :)Groetjes