Nu Online
Momenteel zijn er 706 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Whoehoe

24-4-2014 11:49:26
Whoehoe !

Gisteren mijn Victoria juwelen voor de trouw ontvangen , mijn vriendin gaf een demonstratie en heb zo de juiste juwelen kunen kopen die bij mijn kleedje passen :)
Ook de ringen zijn besteld via : http://www.sieradenludoonline.be
Nu wachten en hopelijk is alles in orde met de ringen :)!
En vanavond de zaal van de receptie bespreken !

Zo komen we steeds dichter bij de dag terwijl we bezig zijn met vanales! Nog 147 dagen lijken zo ver :(

stephanie
19-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 636

Wendy
22-8-2014
 Meld misbruik24-4-2014 16:04:25

Wij gaan daar onze ringen ook bestellen, allé wij rijden zelf tot aarschot, denk dat het beter is om ze eerst in het echt te zien :-)

julie
30-5-2014
 Meld misbruik24-4-2014 19:39:19

mooi e de victoria juwelen ben zelf ook consulente ;)
groetjes

Mieke
24-5-2014
 Meld misbruik24-4-2014 21:59:44

Hey hey,

Is net of ik die tekst geschreven heb. Heb ook juwelen gekocht via victoria en onze ringen zijn we ook gaan kopen bij sieraden ludo in Aarschot, lekker enkele uurtjes gereden om de trouwringen toch eens in het echt te zien. En heel tevreden van trouwens, hij heeft dan alles via de post opgestuurd. Wij tellen af, nog 29 dagen !

Natalie
6-9-2014
 Meld misbruik24-4-2014 22:45:19

Hier ook bij sieraden ludo besteld. Ik had mijn droomring al online gevonden maar wou hem ook eerst gezien hebben. Normaal gezien zijn ze binnen een weekje klaar dus ik ben benieuwd :)

stephanie
19-9-2014
 Meld misbruik24-4-2014 22:48:51

Hey hey !

Wat fijn om te horen dat julie ring ook van daar komt !
Jammer genoeg was Aarschot wat te ver voor ons , met dat wij in torhout wonen.
Ik had al overal rondgekeken maar Ludo sprak mij het meest aan , dan toch ook gekeken naar de reacties over het service om deze op te zenden , en na lang nadenken hebben we dan toch overweegd om onze ringen daar te kopen , nu wachten wat het zegt ... Zit hier al heel de tijd te wachten tot onze bel gaat voor het pakje :)

@ julie : ben echt heel tevreden over Victoria zijn hele mooie juwelen voor een gemeenschappelijke prijs !
@ Mieke : wat toevallig zeg ! Echt tof dat er hier nog bruidjes dezelfde smaak hebben op dir. vlak ! Ooo die grote dag voor jou komt wel sneller dichterbij! Alvast een hele fijne dag gewenst voor jullie allemaal en geniet er in volle tuigen van :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...