Terug naar overzicht
Wij gaan daar onze ringen ook bestellen, allé wij rijden zelf tot aarschot, denk dat het beter is om ze eerst in het echt te zien :-)
mooi e de victoria juwelen ben zelf ook consulente ;)groetjes
Hey hey,Is net of ik die tekst geschreven heb. Heb ook juwelen gekocht via victoria en onze ringen zijn we ook gaan kopen bij sieraden ludo in Aarschot, lekker enkele uurtjes gereden om de trouwringen toch eens in het echt te zien. En heel tevreden van trouwens, hij heeft dan alles via de post opgestuurd. Wij tellen af, nog 29 dagen !
Hier ook bij sieraden ludo besteld. Ik had mijn droomring al online gevonden maar wou hem ook eerst gezien hebben. Normaal gezien zijn ze binnen een weekje klaar dus ik ben benieuwd :)
Hey hey !Wat fijn om te horen dat julie ring ook van daar komt !Jammer genoeg was Aarschot wat te ver voor ons , met dat wij in torhout wonen.Ik had al overal rondgekeken maar Ludo sprak mij het meest aan , dan toch ook gekeken naar de reacties over het service om deze op te zenden , en na lang nadenken hebben we dan toch overweegd om onze ringen daar te kopen , nu wachten wat het zegt ... Zit hier al heel de tijd te wachten tot onze bel gaat voor het pakje :) @ julie : ben echt heel tevreden over Victoria zijn hele mooie juwelen voor een gemeenschappelijke prijs !@ Mieke : wat toevallig zeg ! Echt tof dat er hier nog bruidjes dezelfde smaak hebben op dir. vlak ! Ooo die grote dag voor jou komt wel sneller dichterbij! Alvast een hele fijne dag gewenst voor jullie allemaal en geniet er in volle tuigen van :)