Terug naar overzicht
Dag Tina Ik denk dat je jezelf eerst moet afvragen: 'wat wil ik?' Er zijn zoveel uiteenlopende winkels voor bedankjes: gaande van de supermarkt tot de AVA tot een speciaal zaak...Heb je al enig idee wat je gaat geven?Wij gaan voor een 'candy-buffet' of gevulde snoepzakjes. (beide met gepersonaliseerde zakjes)
Wij hebben de materialen voor onze bedankjes in de ava gehaald. Wel alles om het zelf te maken, we hebben ook verschillende dingen genomen. Voor 40 bedankjes (1 per koppel) inclusief het presentatiemeubel heb ik 80 euro betaald. Voor de ouders en getuigen hebben we elk een fles cava gekocht en een gepersonaliseerd fles etiket laten maken. We hebben goedkope maar heel lekkere cava gekocht in de colruyt (als je een beetje oplet zijn er soms grote kortingen als je bv per 6 flessen koopt) voor de etiketten heb ik 1euro per stuk betaald en dan heb ik in de ava wijnfleszakken gekocht en rood vilt en daar zelf hartjes uitgesneden om op de zakken te plakken. Het resultaat is super!
Dit vind ik zelf een van de moeilijkste dingen. Ik wil iets leuk en origineel. Maar wat?
Wij gaan voor gepersonaliseerde M&M's, online te koop. Je kan ze verpakt kopen of in een grote verpakking en dan zelf nog verpakken naar keuze. Wij gaan voor het 2de.
Hoeveel kilo heb je dan besteld Melissa?
Op yesgifts.nl vond ik heel wat leuke zaken die we nadien met een persoonlijke sticker afwerken (drukkosten zijn redelijk duur op die site, geschenkjes zelf niet).
Hey VeerleHeb nog niets besteld en ben er ook nog niet helemaal uit hoeveel ik ga bestellen. We hebben een 140 tal gasten en denk eraan om 1tje per koppel te geven. Mss 2 zakken van anderhalve kilo?
Hey Veerle
Heb nog niets besteld en ben er ook nog niet helemaal uit hoeveel ik ga bestellen. We hebben een 140 tal gasten en denk eraan om 1tje per koppel te geven. Mss 2 zakken van anderhalve kilo?
super idee van de m&m's!!
Wij hebben de gevulde buisjes van m&ms besteld en ze reeds ontvangen :-) mooi resultaat en goed verpakt bovendien ee snelle service......maw een aanrader Gr tachke
Natacha waar heb je die dan besteld?groetjes
Wij hebben een zakje met suikerhartjes en dan een winkelwagenmuntje met onze namen en trouwdatum op.
Wij hebben een blikje met gepersonaliseerde sticker op met daarin nootjes en dan staat er langs de buitenkant "echt-genootjes". Besteld op bedankjes.nl . Super service en leuke spullekes
Hier ook winkelwagenmuntjes (besteld via looland.nl) en flesjes La Chouffe met gepersonaliseerd etiket (laten ontwerpen in doopsuikerwinkel)Groetjes
@ Tessa: hoe zat het met leveringskosten? Een leuke site!
@jasmien: levering na belgie was €7,95 bij ons. Afhankelijk van de hoeveelheid bedankjes is da eig ni zo veel. Kunt ook zelf aanduiden wanneer je je bedankjes wenst te krijgen. Wij hebben die eergistre ontvangen en zijn er heel content van :)
Oh superleuke ideeën allemaal :-)
Oh fijn om te weten Tessa.Hoe lang heb je moeten wachten op de bestelling?
Oh fijn om te weten Tessa.
Hoe lang heb je moeten wachten op de bestelling?
M&ms .com ;-)
Wij laten geprsonaliseerde pralines maken. Die zijn in een doosje van 3 verpakt. Eentje met foto, eentje met onze namen en datum en eentje met "bedankt!". De m&m's vond ik ook veel tof maar zijn duurder dan de pralines.
ik had op mijn feest voor ongeveer 100 gasten hele leuke bedankjes van Home Meltsdie maken zelf soy wax melts (geurblokjes voor in een brander) en zij maakt echt voor een hele leuke prijs bedankjes enz. wij hadden ook onze eigen sticker met naam en datum op alle doosjes, iedereen vond het hartstikke leuk en origineel.
die maken zelf soy wax melts (geurblokjes voor in een brander) en zij maakt echt voor een hele leuke prijs bedankjes enz.
wij hadden ook onze eigen sticker met naam en datum op alle doosjes, iedereen vond het hartstikke leuk en origineel.
Charlotte, waar heb je die pralines besteld?
Bij chocolaterie/doosuikerwinkel Van Parys in Roeselare. Je kan ze ook op verschillende websites vinden maar meestal moet je ze dan zelf verpakken en zijn ze duurder.