Terug naar overzicht
Dag Lies, Daar bestaat speciale nagellak voor, heb ik ook een tijd gehad maar kan me merk niet meer herinneren. In een drogisterij of in het kruidvat moet je dat wel vinden!grtjs!
merk herome zal het allicht zijn
Is dit dan een nagellak die ze steviger maakt? Want met gewone nagellak is het meestal nog erger eens ik hem verwijder. Alsof het natuurlijke bovenlaagje dan ook weg is of in ieder geval nog meer beschadigt raakt.
Mijn zus heeft hetzelfde probleem. Zij heeft nagellak gekocht in de apotheker die haar nagels sterker maakt en zij is er zeer tevreden van.
Thx Silke, op naar de apotheek dus morgen.
wat ook aan te raden is, is een kuur van forcapil te nemen. Ik heb ze nu 2 maand genomen voor mijn haar die ontzettend uit viel en het helpt ongelooflijk. Is zowel voor haar als nagels, en ik merk ook wel dat mijn nagels veel sterker zijn. Ze scheuren niet meer en voelt ook harder aan.
Inderdaad, speciaal nagellakje gebruiken en tegen de grote dag gewoon mooi laten lakken bij een manicure. Korte gelakte nagels zien er ook mooi uit, het moet niet altijd met gel zijn. Ik vind 'gewoon' gelakte nagels trouwens wat 'subtieler' dan die gelnagels. Dat ziet er vaak toch plastiekerig en 'vals' uit, niet echt naturel, zo dik en glad.
Bedankt voor de tip Evelyn. Is dat ook gewoon bij de apotheek verkrijgbaar??? En tof als het ook nog voor steviger haar of minder uitval zou helpen. Blijkbaar is dat iets wat toch wel samenhangt!Mona; ik volg je helemaal. Ik ben ook niet van plan om er iets met gel of zo op te zetten. Alleen raak ik zelf niet aan een ietwat deftige lengte om mijn nagels er een beetje feestelijk uit te laten zien.
Bedankt voor de tip Evelyn. Is dat ook gewoon bij de apotheek verkrijgbaar??? En tof als het ook nog voor steviger haar of minder uitval zou helpen. Blijkbaar is dat iets wat toch wel samenhangt!
Mona; ik volg je helemaal. Ik ben ook niet van plan om er iets met gel of zo op te zetten. Alleen raak ik zelf niet aan een ietwat deftige lengte om mijn nagels er een beetje feestelijk uit te laten zien.