Terug naar overzicht
Hallo,
Ik zou graag een quote op mijn uitnodiging zetten, zo één zin of twee die echt blijft hangen. Op onze uitnodiging zal een kroonluchter staan.... Ideeën zijn steeds welkom. Alvast bedankt.
Twee harten worden één,vanaf nu nooit meer alleen.
oooh, heel mooi, dankjewel alvast
Wij gebruikten deze quote van shakespeare "“I love thee, I love thee with a love that shall not die. Till the sun grows cold and the stars grow old."
Leuke ideeën, ik volg even mee :-)
Ik volg ook even mee :)
Wij hadden deze: when you realize you want to spend the rest of your life with somebody, you want the rest of your life to start as soon as possible.Veel succes bij het zoeken.Groetjes
Misschien is het wel fijn om iets met 'licht' te doen zodat die kroonluchter in het thema past?Iets als" X years ago he spent the night,all these years later he saw the light...And she answered "yes"Iets als "mijn licht in de duisternis, mijn volle maan"?* ik ben een brainstormertje :) *
Bedankt iedereen voor de reacties. En Ine, hahaha, ik herken mezelf wel in jou :), ik ben ook zo'n brainstormertje. Ik vind het een goed idee om iets met het thema licht te doen. Ik trouw ook in de winter en we gaan ook in de feestzaal met superveel kaarsjes werken. Ik vind dat zo gezellig. Nog wat denkwerk over de quote dus... maar met voorgaande ideeën kom ik er wel. Merci! x