Nu Online
Momenteel zijn er 450 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

welke schoen?

24-4-2014 19:43:36
Ik draag een korte ivoor kleurige korte trouwkleedje welke schoen past het best erbij?
Iemand een idee'tje?
Groetjes

julie
30-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 768

Charlotte
4-10-2014
 Meld misbruik24-4-2014 21:13:42

Ik zou gaan voor ofwel ivoorkleurige schoen, ofwel een contrasterende kleur, vb rood ofzo. Noe pumps (in Antwerpen) heb je in ALLE kleuren en met 3 verschillende hakhoogtes, ook Zapa Negra (oa te koop bij torfs) hebben leuke schoenen in heel veel kleuren en zitten heel makkelijk...wat ook niet onbelangrijk is...

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik25-4-2014 9:08:12

Ik heb mij eerst schoenen gekocht die ik zowel op een korte als op lange trouwjurk kan dragen. Heb voor ivoorkleurige trouwschoenen gekozen uit de bruidswinkel nl model Florrie uit de rainbow club collectie van elsa coloured shoes. Dit zijn open sandalen maar ze hebben héél véél gesloten schoenen. Echt eens de moeite waard om een kijkje te nemen.

sandra
13-9-2013
 Meld misbruik25-4-2014 9:27:58

ik had gouden pumps onder mijn kort ivoorkleurig jurkje...

tegenwoordig heb je van alle merken goudkleurige schoenen in de collectie, en ik draag de mijne nu gewoon verder, wat je met typische trouwschoenen niet doet..;

succes met je zoektocht!

Katja
1-2-2014
 Meld misbruik25-4-2014 10:03:47

Ik had ook een kort kleedje, crèmekleurig. Mijn schoenen waren donker turquoize van Chie Mihara en ik had een haarstukje in hetzelfde kleur gemixt met donker paars.
En dan hebben we van dat turquoize en het paars in mijn man zijn kostuum ineens de themakleuren van onze trouw gemaakt. Op de uitnodiging gevraagd dat iederen iets in één van deze kleuren in zijn/haar outfit zou verwerken. Decoratie, bloemen, belichting, loper etc waren ook allemaal aangepast aan die 2 kleuren.

Kortom, kies een paar schoenen dat je geweldig mooi vindt én goed zit en pas de rest van je trouw daaraan aan!

wendy
27-6-2014
 Meld misbruik25-4-2014 13:26:30

Mijn kleedje is ook ivoorkleurig en ik heb zilveren schoentjes en een zilveren haarspeld

julie
30-5-2014
 Meld misbruik25-4-2014 13:27:42

kzal kijken voor een ivoor kleurige schoen thx allemaal

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...