Terug naar overzicht
Veel plezier met de laatste voorbereidingen.En niet te veel zorgen om het weer, mooi weer is natuurlijk leuker. Maar wie weet verandert het nog helemaal.
Veel plezier met de laatste voorbereidingen.
En niet te veel zorgen om het weer, mooi weer is natuurlijk leuker. Maar wie weet verandert het nog helemaal.
Spannend, veel succes! Geniet ervan!! :-)
Geniet nog van de voorbereidingen en zeker van jullie dag.Regen of zon dat maakt allemaal niet uit, laat dat zeker niet aan je hart komen ;-) Wij hadden ook regen en toch het blijft echt gewoon een super dagje, dat weer veranderd er niets aan !
Geniet ervan en t weer tja kunnen we niet veel aandoen he, laat het op je af komen
Nee dat weet ik wel , het zou gewoon leuk zijn als het droog bleef en het zal mss nog wel veranderen :-) De zaal heeft een mooie tuin waar we dan de receptie kunnen doen en dan kunnen de kids buiten spelen :-) Maar nu kan ik nog naar tandarts gaan want nu is er een stuk van mijn tand afgebroken , tandarts wou mij er nog tss nemen Ik hoop dat het nu wel stopt want het heeft hier al wat geweest , mijn Bompa die niet goed is , mijn vriend zijn Bompa sinds zaterdag in het ziekenhuis en geopereerd , mijn schoonmoeder over 2 weken met spoed geopereerd , gasten die niet meer van zich laten horen ,... Maar kom het veroorzaakt geen stress , ik blijf er redelijk kalm onder , ben het dan ook al een beetje gewoon ( elke x als we iets van feestje doen dan gebeurd er wel iets , dus we zijn het al wat gewoon )
Kelly,Inderdaad, na het koppeltje van morgen zijn jullie de eerstvolgende op onze agenda ;-)Wij kijken in elk geval heel erg uit naar jullie grote dag!Tot binnenkort!Isabellehttp://cedricalexandre.com
Spannend ... Vandaag heb ik het er nog over gehad met de kapster We zien elkaar volgende week jeeej :-) Benieuwd hoe de dag uiteindelijk gaat lopen , maar komt zeker goed :-)
Veel plezier in elk geval!Iedereen zegt tegen mij dat je die dag moet genieten en dat je je van niks iets mag aantrekken ;-)
Dat is écht zo: genieten, genieten en nog eens genieten!'t Zijn goed gevulde dagen, zo'n huwelijken, dus de tijd vliégt echt voorbij.Voor je't weet is de dag gedaan...Dus dames: profiteren van elke seconde! :)Isabellehttp://cedricalexandre.com