Nu Online
Momenteel zijn er 607 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 140 dagen, bezig met dagindeling

25-4-2014 13:20:34
Heey mede bruidjes! Nu alles met de gemeente geregeld is kunnen we eindelijk de dagindeling in orde brengen en aan onze uitnodigingen beginnen. Maar ik wou nog even weten wat jullie van onze voorlopige dagindeling denken dus ik ga hem hier even neerzetten zodat jullie bemerkingen kunnen geven :) Alvast dikke merci!!!

07u00 Ik sta op, ontbijt met mijn zus en ouders en neem een douche

08u00 Ik ga naar de kapper en laat mijn haar in orde brengen voor de trouw.

09u00 Ik doe mijn kleed aan en de fotograaf komt toe

09u30 Niels haalt mij op bij mijn ouders thuis. Hij komt aan in ons vervoer en geeft mij ons bruidsboeket.

10u00 We gaan met ons vervoer naar de gemeente voor de burgerlijke trouw.

10u45 Wij gaan met ons vervoer tot aan ons appartement en vertrekken
richting Planckendael. (20 minuten rijden) Daar nemen we foto's zowel van ons twee als met de getuigen.

11u00 Onze gasten komen aan in de feestzaal en krijgen broodjes en drinken in de zaal aangeboden en wachten tot we terugkomen van de fotoshoot. Degenen die willen kunnen nog even over huis gaan. (mijn familie woont hier allemaal in de buurt)

13u30 Wij keren
terug van Planckendael en nemen thuis terug ons vervoer om daarmee naar
de zaal te rijden. Onze getuigen en de fotograaf rijden ook naar de zaal voor ons.

14u00 We komen aan bij de zaal en er worden nog foto's gemaakt met de familie.

16u00 De gasten voor de receptie komen aan. Er worden hapjes en drankjes voorzien en als het weer meevalt wordt de receptie buiten gehouden.

17u30 De gasten krijgen hun tafel aangewezen en er wordt een filmpje afgespeeld.

18u15 Tijd om een overheerlijke BBQ te eten! Bij goed weer wordt de bbq buiten voorzien, als het weer tegenvalt voorzien we een tent buiten zodat de mensen niet in de regen moeten lopen.

19u30 Optreden zangeres

20u30 Dessert (de collega's komen ook toe en kunnen meegenieten van het dessert en avondeten)

21u30 Dansoptreden

22u30 Avondfeest begint

00u00 Openingsdans.

Lien
13-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 816

Katrien
10-10-2015
 Meld misbruik25-4-2014 14:42:49

Is middernacht niet wat laat voor een openingsdans?? Normaal is openingsdans toch voor dat het avondfeest start?

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik25-4-2014 14:49:26

ik deel mijn mening met katrien. Wat me ook opvalt is dat je make up niet hebt vermeld. Ik weet niet of je lang haar hebt of kort , maar als je je haar laat opsteken best eens proef doen en bekijken hoe lang het duurt. Bij mij duurde haar en make up 2 uur

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik25-4-2014 14:51:51

nog iets, de gasten van de receptie blijven die ook eten? Zo niet zou ik nog een 30 minuten extra speling houden

Lien
13-9-2014
 Meld misbruik25-4-2014 18:55:27

Had er geen idee van wanneer een openingsdans normaal gezien plaatsvindt maar die kunnen we perfect vroeger zetten dus dat is het probleem niet :) dat ga ik al zeker aanpassen dan alvast bedankt!!

Make up laat ik niet doen, ik draag sowieso al nooit make up en mijn vriend wilt niet dat ik dat ga veranderen op onze trouwdag dus dat bespaart me toch al veel werk :D
Ik heb lang haar maar ga het niet laten opsteken, ik ga het los laten hangen maar wel met een vlecht erin ofzo :)
De gasten van de receptie blijven niet allemaal voor het avondfeest dus daar zal ik inderdaad dan een half uurtje extra voor moeten rekenen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...