Terug naar overzicht
Is middernacht niet wat laat voor een openingsdans?? Normaal is openingsdans toch voor dat het avondfeest start?
ik deel mijn mening met katrien. Wat me ook opvalt is dat je make up niet hebt vermeld. Ik weet niet of je lang haar hebt of kort , maar als je je haar laat opsteken best eens proef doen en bekijken hoe lang het duurt. Bij mij duurde haar en make up 2 uur
nog iets, de gasten van de receptie blijven die ook eten? Zo niet zou ik nog een 30 minuten extra speling houden
Had er geen idee van wanneer een openingsdans normaal gezien plaatsvindt maar die kunnen we perfect vroeger zetten dus dat is het probleem niet :) dat ga ik al zeker aanpassen dan alvast bedankt!!Make up laat ik niet doen, ik draag sowieso al nooit make up en mijn vriend wilt niet dat ik dat ga veranderen op onze trouwdag dus dat bespaart me toch al veel werk :DIk heb lang haar maar ga het niet laten opsteken, ik ga het los laten hangen maar wel met een vlecht erin ofzo :)De gasten van de receptie blijven niet allemaal voor het avondfeest dus daar zal ik inderdaad dan een half uurtje extra voor moeten rekenen