Terug naar overzicht
Op http://www.yoursurprise.be/ kan je zo'n etiketten maken :-)
Op smartphoto zijn ze ook ni zo duur !
even kijken bij party-gifts.nl
Heb net hetzelfde gedaan met een fles Kidibul: Wil jij mijn getuige zijn? (héhé, ik lust bijna geen alcohol dus dat typeert mij). Etiket er af weken, met je gewone printer in Word een etiketje ontwerpen en afdrukken. Dan met van dat doorzichtig sticker-inpakfolie (met zo van die hokjes op de achterkant) het etiket op de fles kleven. Is mooi hoor en ziet er eigenlijk best nog professioneel uit :-DVoor hetzelfde kostte het op internet 20 euro, ons heeft het nu 2 euro gekost. Niet dat het goedkoop MOET zijn, maar waarom duur als het anders kan :-D
Ik zou er trouwens voor opteren om het zelf te maken en eventueel meer geld uit te geven aan een goede fles drank, want ik vrees dat bij die promo artikelen je vaak de 'goedkope brol' voorgeschoteld krijgt. Voor zover ik iets van alcohol ken natuurlijk :-D
oh super! waar vin je zo'n inpakfolie? Bedankt hoor
De stikkieshop! Heb er vorige week ook besteld voor op oner cavaflessen. Super mooi , niet duur en zeer goede service!!
Via het kruidvat kan je online stickers maken. Ik geloof 2euro voor 4 stickers. En deze zijn groot genoeg voor op de fles.
Zo'n inpakfolie wordt vaak gebruikt om boeken te kaften. Vind je normaal in iedere supermarkt bij het schoolgerief ;-)
heb es gekeken op de site Evelyne maar bij welk rubriek vind je deze?
Bij bieretiketten. Op realisaties klikken en dan zie je op de 1ste pagina een goudkleurige staan en op de laatste pagina de laatste foto is die van ons :-). Je kan altijd doorgeven wat je precies wil en wat erop moet komen en dan sturen ze een voorbeeldje door
thx!!