Terug naar overzicht
Hoi, ik ben nog op zoek naar een origineel en leuk alternatief voor een gastenboek . Dus liever geen boek, maar wel iets anders leuks waarop mensen hun tekstje kunnen schrijven..... Ik ben benieuwd. :)
Nu pas zie ik dat dezelfde vraag pas kort hiervoor nog gesteld is. :/ Nu ja, moesten er mensen toch nog leuke ideeën hebben, altijd welkom.
ik zal via de fotosoftware van Hema, postkaarten maken met een foto van ons twee en daarop iets in de trant van 'schrijf op de achterkant je gelukswensen voor het bruidspaar'. Deze kaartjes zal ik overal rond leggen en die kunnen ze dan deponeren in een doos...wij zijn met niet zoveel genodigden...de leukste zal ik dan inscannen in mee in het fotoboek zetten...
Bij ons gaan het grote houten letters worden waar iedereen zijn naam op schrijft en eventueel ook een wens, veelal is die wens hetzelfde dus vind hun naam al voldoende. Gr
Hou je van gezelschapspelletjes, dan kun je je gasten een boodschap laten schrijven op Jenga-blokjes. Ik vond dit super tof, maar mijn vriend niet. Wij gaan visitekaartjes laten drukken en op tafel leggen. Hier staat een eerste aanzet op:- Wat wens je ons toe - Wat zal je nog lang bijblijven van deze dag- ... Ik zoek nog een systeem om de kaartjes nadien op te hangen, zodat iedereen ze kan lezen.
Hou je van gezelschapspelletjes, dan kun je je gasten een boodschap laten schrijven op Jenga-blokjes. Ik vond dit super tof, maar mijn vriend niet.
Wij gaan visitekaartjes laten drukken en op tafel leggen. Hier staat een eerste aanzet op:
- Wat wens je ons toe - Wat zal je nog lang bijblijven van deze dag- ...
Ik zoek nog een systeem om de kaartjes nadien op te hangen, zodat iedereen ze kan lezen.
oh je kan zoveel doen, Vrienden van ons hadden 1 foto van hen (die zelfde morgen gemaakt) laten afdrukken op posterformaat en daar mocht iedereen dan een boodschap op schrijven. Andere vrienden hadden diverse spiegeltjes waar de boodschap op geschreven kon worden. Wij zelf hebben een videozuil, zodat mensen de boodschap kunnen inspreken, ik verwacht dat er aan het eind van de avond leuke boodschappen zullen komen haha. Jenga blokjes is ook heel leuk. je kunt een soort van wensboom maken waar iedereen op een blaadje de wens kan schrijven. Neem een paar mooie fotolijsten en laat ze op het hout van de lijst schrijven dan kun je zelf later leuke foto's erin doen en heb je toch ook een leuk aandenken.succes!
ik ben van plan om een grote kader (70x50cm) te kopen, maar met een paspartout erin voor een foto van 10x15cm. zodoende kunnen alle gasten rond onze foto hun boodschap schrijven en kunnen wij nadien dit ook uithangen...
Wij hebben via etsy een houten puzzel in vorm van een levensboom en daar kunnen de mensen hun wens op schrijven boven zijn onze initialen in de boomstam eruit gesneden je kan ook andere vormen bestellen..... wij kennen een koppel die hun wc deur gaan gebruiken zo zien ze er dagelijks op ;-)Gt tachke
Amai, bedankt iedereen voor de toffe ideeën. Ik wist niet dat er zoveel mogelijkheden waren. Hier kan ik wel wat mee, maar nu nog nog beslissen welk! Luxeprobleempje... :)
Wij hebben gisteren het Jenga-gastenboek gebruikt en iedereen vond dit een super leuk alternatief voor de normale boek.
vraagje over het Jenga gastenboek. Met wat voor een pen schrijf je erop en hoeveel blokjes bevat het? wij hebben 200 gasten.
Wij gebruiken een wensboom, op de kaartjes heb ik dan de tekst advice for a happy marriage met daar onder do's, don'ts en we wish you both