Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eten-akoestiek-zaal Kasteel Coninxdonck Gentbrugge?

26-4-2014 16:36:12
Hey iedereen,

Wij gingen enkele weken geleden naar kasteel Coninxdock kijken en zag er wel leuk uit, maar had toch enkele twijfels:

- we er zelf nooit een feest bijgewoond en dus geen idee over het niveau van het eten.
Ik las reeds heel uiteenlopende dingen, gaande van schitterend tot en met een bijna lachwekkend dessertenbuffet...Heeft iemand hier ervaring mee/foto's van (zegt natuurlijk niets over de smaak, maar toch)? We zoeken geen 3 sterren niveau, maar het mag toch wel wat verfijnder zijn die dag.

- de lage plafonds schrikken mij wat af, omdat ik vrees dat het tijdens het diner een erg lawaaierige boel gaat worden met >150 mensen aan tafel...iemand hier ervaring mee? Ik wil absoluut het "reftergevoel" vermijden...

- de vorm van de zaal en het feit dat de dansvloer aan het eind van de tafels ligt, zien jullie dit als een groot nadeel?

- ik las ergens dat de WCs nogal erbarmelijk waren, maar die zijn we vergeten te checken...

Het zou super zijn, mocht iemand zijn ervaringen hierover kunnen delen.
Alvast bedankt!!

Tina
1-6-2015
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1924

Emeliek
5-7-2014
 Meld misbruik26-4-2014 18:31:07

Dag Tina

Wij trouwen op 5 juli in Coninxdonck. Twee weken geleden zijn we het menu gaan proeven en het was in orde. We vonden het lekker en verfijnd. De vorm van de zaal zien we niet als een nadeel. Vorig jaar trouwde een kennis van me in Coninxdonck en vriendinnen van me waren op het trouwfeest. Ze hebben niks gezegd over een tegenvallend dessertenbuffet... integendeel! Ze kijken er al naar uit :) Over lawaai hebben ze niks gezegd (kan ik wel eens navragen, maar wij hebben een 100-tal gasten en zit er niet zo mee in). en de toiletten waren proper. De enige opmerking die ik hoorde was dat sommige dames het wat koud kregen later op de avond door de airco, maar die kan worden uitgezet indien het te fris wordt.

Groetjes

Emeliek

Delphine

Meld misbruik26-4-2014 19:21:32

Ik ging er een 2-tal weken geleden naar een trouwfeest.
Het is een mooie zaal en er waren echt geen problemen met tafels en dansvloer door de vorm! Het lage plafond is me niet eens opgevallen, lawaai was dus geen probleem en ook muziek klonk héél goed.
Het dessertenbuffet was echt wel dik in orde!! Er was heel veel keuze, vers fruit en zelf een ijskarretje.
Toiletten zijn proper, mss een wat lichte verouderde look maar echt niets om een zaal voor af te wijzen.

Hopelijk heb je hier iets aan :)

Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik27-4-2014 9:38:52

Wij hebben gekozen voor het Geuzenhof in Massemen (Wetteren), prachtige zaal, super gastvrouw en gastheer en een groot voordeel is dat ze ook een restaurant hebben en we de keuken nu al zeer goed kennen ;-). Zeker en vast eens naar hun site gaan kijken, is de moeite waard!

sophie
6-6-2014
 Meld misbruik2-5-2014 0:28:34

Ik trouw 6 juni in coninxdonck,en ik moet zeggen dat ik direct overtuigd was.het is mooi, schappelijk van prijs en ze zijn supervriendelijk! Echt een aanrader! Wel 1 jaar op voorhand moeten reserveren .. Groetjes

Gwendolyn
1-8-2015
 Meld misbruik23-5-2014 9:39:47

Binnenkort moet ik er ook naar een trouwfeest. Ben zelf van die kanten en er worden toch enorm veel feesten gedaan en het lijkt altijd heel gezellig! Zelf stond deze zaal ook op mijn lijstje... Maar wij willen een ceremonie buiten houden voor 90 man... En dit lijkt niet te lukken! Maar lijkt wel een aanrader!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info