Terug naar overzicht
Dag TinaWij trouwen op 5 juli in Coninxdonck. Twee weken geleden zijn we het menu gaan proeven en het was in orde. We vonden het lekker en verfijnd. De vorm van de zaal zien we niet als een nadeel. Vorig jaar trouwde een kennis van me in Coninxdonck en vriendinnen van me waren op het trouwfeest. Ze hebben niks gezegd over een tegenvallend dessertenbuffet... integendeel! Ze kijken er al naar uit :) Over lawaai hebben ze niks gezegd (kan ik wel eens navragen, maar wij hebben een 100-tal gasten en zit er niet zo mee in). en de toiletten waren proper. De enige opmerking die ik hoorde was dat sommige dames het wat koud kregen later op de avond door de airco, maar die kan worden uitgezet indien het te fris wordt.GroetjesEmeliek
Dag Tina
Wij trouwen op 5 juli in Coninxdonck. Twee weken geleden zijn we het menu gaan proeven en het was in orde. We vonden het lekker en verfijnd. De vorm van de zaal zien we niet als een nadeel. Vorig jaar trouwde een kennis van me in Coninxdonck en vriendinnen van me waren op het trouwfeest. Ze hebben niks gezegd over een tegenvallend dessertenbuffet... integendeel! Ze kijken er al naar uit :) Over lawaai hebben ze niks gezegd (kan ik wel eens navragen, maar wij hebben een 100-tal gasten en zit er niet zo mee in). en de toiletten waren proper. De enige opmerking die ik hoorde was dat sommige dames het wat koud kregen later op de avond door de airco, maar die kan worden uitgezet indien het te fris wordt.
Groetjes
Emeliek
Ik ging er een 2-tal weken geleden naar een trouwfeest.Het is een mooie zaal en er waren echt geen problemen met tafels en dansvloer door de vorm! Het lage plafond is me niet eens opgevallen, lawaai was dus geen probleem en ook muziek klonk héél goed.Het dessertenbuffet was echt wel dik in orde!! Er was heel veel keuze, vers fruit en zelf een ijskarretje.Toiletten zijn proper, mss een wat lichte verouderde look maar echt niets om een zaal voor af te wijzen.Hopelijk heb je hier iets aan :)
Wij hebben gekozen voor het Geuzenhof in Massemen (Wetteren), prachtige zaal, super gastvrouw en gastheer en een groot voordeel is dat ze ook een restaurant hebben en we de keuken nu al zeer goed kennen ;-). Zeker en vast eens naar hun site gaan kijken, is de moeite waard!
Ik trouw 6 juni in coninxdonck,en ik moet zeggen dat ik direct overtuigd was.het is mooi, schappelijk van prijs en ze zijn supervriendelijk! Echt een aanrader! Wel 1 jaar op voorhand moeten reserveren .. Groetjes
Binnenkort moet ik er ook naar een trouwfeest. Ben zelf van die kanten en er worden toch enorm veel feesten gedaan en het lijkt altijd heel gezellig! Zelf stond deze zaal ook op mijn lijstje... Maar wij willen een ceremonie buiten houden voor 90 man... En dit lijkt niet te lukken! Maar lijkt wel een aanrader!