TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Peter
|
26-4-2014 22:15:00
Dag Sara, het hangt er van af wat er in de 800 euro vervat zit. Je moet altijd appels met appels vergelijken. Er zijn zeker goedkopere oplossingen. Maar sommige DJ-bedrijven bieden misschien alleen een full pakket dienst aan met veel toeters en bellen? Het is nuttig op te geven om welke zaal het gaat, en met hoeveel personen jullie zijn.
Wij publiceren geen tarieven online, maar een gesprekje met vrijblijvende info is gratis! Opgelet, bel geen DJ's op zaterdag of zondagvoormiddag.
Peter Lemahieu INFINITY.be | Fun Op Je Dansvloer 0496 51 14 14
|
|
Christ
|
27-4-2014 9:01:41
Misschien eens kijken bij Poll van Ghent, ik heb hem reeds verschillende keren aan het werk gezien... Vorig jaar ben ik zelf getrouwd en had ik ook deze DJ. Het was toen 500 euro, alles inbegrepen, zonder einduur!
Greetz, Christ Vilez www.christvilez.be www.huwelijksfotografie.info
|
|
Peter
|
27-4-2014 16:27:27
Christ, zoals al gesteld kun je geen appels met appels vergelijken. Misschien heeft Poll van Ghent wel verschillende service- en prijs formules.
Ik neem het hier even op voor alle collega's DJ's en DJ service bedrijven. Het is niet plezant om van alle soorten prijzen geblogd te zien, als men niet weet welke prijs juist voor die service geboden wordt.
Het belangrijkste is dat de blogger, als die toch langs deze weg gegevens wil sprokkelen, zelf ook wat gegevens vrijgeeft: - welke zaal (is er eindversterking en belichting aanwezig of niets?) - hoeveel personen (voor 100 man is geen baskast nodig, en spectaculaire lichtinstallatie misschien ook niet)
Maar de enige manier om echt een goede prijs/kwaliteit verhouding te hebben, een service op maat, is contact opnemen. Hierover bloggen is niet erg efficient.
|
|
L & E
30-4-2014
|
28-4-2014 10:11:14
DJ DLUX is aan een spotprijs! Heel goede service! Echt een aanrader!
|
|
Peter
|
28-4-2014 16:55:04
Hoe gebeurden die aanvragen die allemaal tot 800 euro offertes hebben geleid?
Als in een "koude" mail bv. naam, telefoonnummer, datum, aantal personen, zaal niet vermeld werden beoordelen de meeste firma's/DJ's je als iemand die enkel op de prijs vergelijkt. Het resultaat is dan meestal niet aangepast en opzettelijk hoog geprijsd!
Alleen met (telefonisch) persoonlijk contact kun je bij veel aanbieders: - een aangepaste "warme" (budget-)offerte vinden - weten of het klikt !
|
|
Dierk
|
|
|
wim
|
3-5-2014 18:33:22
|
|
Mieke
15-5-2015
|
3-5-2014 23:05:12
Wij hebben n goede dj de helft goedkoper of die van jullie maar kweet niet of hij tot daar draait bij ons ist regio meetjesland oost vlaanderen... dj geert bonne
|
|
Peter
|
5-5-2014 23:34:11
Statement: "een maaltijd kost 27 euro".
|
|
Sarah
26-4-2014
|
10-5-2014 14:37:58
Hoi,
Wij hadden dj Sweeby via de groep Poll van Ghent. 500 euro all in , geen einduur. Aantal gasten maakt volgens mij ook niet uit. Wij hadden 185 gasten en prijs bleef dezelfde.
Zeer tevreden van Dj Sweeby. Dansvloer was geen moment leeg en hij luistert echt naar wat het bruidspaar wil. Voelt zijn publiek perfect aan!
Groetjes
|
|
Jacky
|
11-5-2014 23:36:18
Hallo Sara, Huwelijksfeesten verzorg ik voor 400 euro binnen een straal van 30km met vertrek vanuit ieper, waar kortrijk nog onder valt. muziek van 19u tot einde feest (05u) transport inbegrepen en verlichting aangepast aan de zaal. Foto's van de instalatie en feesten, zie de website: http://www.feest-dj.be of www.feest-dj.eu Na afspraak kom ik ter plaatse voor een vrijblijvend gesprek. Na dit gesprek beslissen jullie of je al of niet gebruikt maakt van mijn diensten. Vriendelijke groeten, Vandevyvere Jacky 0497.44.04.15 www.feest-dj.be
|
|
Peter
|
12-5-2014 20:49:30
Dag Jacky, ook voor 399 man in de grote zaal van de Vossenberg, met bastkasten en een brug met moving heads? ;-)
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|