Terug naar overzicht
Hallo,mijn mama heeft al onze enveloppen in calligrafie geschreven, we hebben deze op de post gedaan en ze zijn allemaal goed aangekomen!
tip: zelf doen. Ik heb er zelf net 150 geschreven, de eerste enveloppen gaan wat moeilijk maar na een tijdje gaat het alleen beter, eerst wat lettertjes uitzoeken natuurlijk en op een kladblaadje schrijven. Zo leer je iets bij wat je later nog kan gebruiken ! Het maakt het ook nog persoonlijker als je het zelf schrijft ;-) Het enige wat je nodig hebt is zo een pennetje en een potje inkt ;-) success
Hallo Cecile, ik ga het ook zelf proberen te doen. 1 voordeel heb ik wel: ik heb niet zo veel uitnodigingen, dus dat valt mee.Een vraagje voor Jeroen: enig idee welk pennetje? Best met een zo smal mogelijke punt? Ik zou voor zilvere inkt gaan....
Hallo Cecile, ik ga het ook zelf proberen te doen. 1 voordeel heb ik wel: ik heb niet zo veel uitnodigingen, dus dat valt mee.
Een vraagje voor Jeroen: enig idee welk pennetje? Best met een zo smal mogelijke punt? Ik zou voor zilvere inkt gaan....
dan ga ik het misschien ook wel zelf proberen. Ik zal eens googelen op voorbeelden :) waar kan je die pennetjes en inkt kopen? En zoals Britt vraagt, wat koop je dan best?
@ Britt, Ik heb zo'n setje gekocht met 1 houdertje en verschillende pennetjes en dan wat geprobeerd, ik vond die van 2 mm breed ongeveer het mooist.Ik heb die gekocht in Antwerpen in de scheldestraat (http://www.dewieuw.be/index.php?pag=cms&id=239&... )PS als je graag zelf knutselt loop je hier uren rond ;-)