Terug naar overzicht
Het is jullie trouwdag. De aandacht gaat sowieso naar jullie hoor :). Dat je zus ook nog goed nieuws heeft, zal het feestgevoel alleen maar vergroten. Volgens mij dan toch :).
Heel wat mensen zullen idd zeggen dat jij de ster van de dag blijft, maar dan kennen ze de zussen niet van sommige bruidjes. Ik ben heeeeeeeeel blij dat mn zus nu toch niet zwanger zal zijn op onze speciale dag. Anders ging zij echt wel de aandacht eisen. Sommige zussen zijn gwn zo, hoe egoistisch dit ook is! Ik begrijp je bezorgdheid Kiekske, maar vrees dat maar weinig dat doen....
Hey Kiekske,kan je niet eens praten met je zus over je gevoelens? Ik denk dat ze het wel zal begrijpen. En misschien moet je haar vragen om de familie in te lichten een weekje voor jullie trouw. Je zal er niet rond kunnen dat ze ook haar zullen feliciteren en dit lijk je ook echt wel te willen maar ik versta ook heel goed dat het JOUW dag is. Wat je ook kan doen is een klein cadeautje voorzien op jullie huwelijk voor het baby'tje. Zo negeer je de zwangerschap niet en zal iedereen het geweldig vinden hoe je ermee om gaat ... en wees gerust dit zullen ze zich lang herinneren :-)Grtjsen succes!
dat is natuurlijk een gevoelige kwestie. De aandacht zal grotendeels wel naar jou gaan hoor. Met je zus praten over je gevoelens zou ik niet meteen doen. Zwangere trouwen en hun emoties en hormonen kunnen nogal raar uit de hoek komen.Ik zou er mij niet te druk om maken, misschien wat je wel kan doen is bespreken met je zus of jij tijdens de speech mag aankondigen dat ze zwanger is.
Ik zou me er niet te druk in maken hoor.. Uiteindelijk gaat de aandacht wel naar jullie voor het grootste deel!! Ik zou zoals Evelyn voorstelt aan je zus vragen of je tijdens je speech niet mag aankondigen dat je tante wordt en je een fantastisch applaus voor je zus wil vragen want dat ze het na al die tijd dubbel en dik verdiend heeft!Mooi moment voor je zus dat ze even in de kijker wordt gezet en een mooi gebaar naar je zus toe vind ik zelf!Indien de familie het al wat vroeger weet zullen ze haar sowieso ook feliciteren op jullie dag want veel familieleden zullen haar daar misschien voor het eerst zien..Maar dan nog.. Ik denk niet dat je daar veel van gaat merken hoor! Je hebt het zelf zo druk om gasten te ontvangen, een praatje te slaan en die zaken dat het je nauwelijks zal opvallen!