Terug naar overzicht
Wij doen het zonder. Onze neef neemt de belangrijkste taken van een ceremoniemeester in de kerk over. Lukte prima op mijn schoonbroer zijn trouw!
Ja want je kan niet echt verwachten dat de naaste familie zoiets doet. Ik zie trouwens we trouwen op dezelfde dag ;)
En ik ook confettigirl... ;-)Wij doen het ook zonder !! :-)Zo kunnen we andere leuke dingen doen met onze centjes op onze trouw...
Wij zijn zaterdag getrouwd, het was een prachtige dag die perfect verlopen is!Aanvankelijk hadden we een tante gevraagd om de taken als ceremoniemeester voor de ganse dag op zich te nemen. Door omstandigheden is dat uiteindelijk herleid naar de misviering (uitstappen uit de bus, suite vormen, ringen geven, offerande regelen, ...)De laatste weken hebben we toch vaak zoiets gehad van 'hadden we toch maar een ceremoniemeester gehad'.Wij wilden ook een kost uitsparen, maar zou het nu toch iedereen aanraden van toch iemand te zoeken die er ervaring mee heeft, de dag zelf op de grote en kleine vergetelheden kan letten en alle zorgen van jezelf en familieleden overneemt.Succes met de voorbereidingen!
Het is maar hoe je het bekijkt, echt nodig is het misschien wel niet maar op die dag is het toch wel handig als alles vlekkeloos verloopt, ik maak hier geen reclame want dat is mijn beroep niet, wat ik wel weet is dat alles goed georganiseerd is als wij een ceremoniemeester aan het werk zien op een huwelijk.Soms loopt het wel eens ferm in t honderd en dan pas zie je wat die mannen of vrouwen kunnen hoor. Maar het is een eigen keuze, er was hier onlangs een identieke post over met tal van uiteenlopende reacties, eens lezen, dan kan je misschien gemakkelijker een keuze maken. Niet overhaasten, je hebt nog efkes tijd.Succes
Wij hebben een ceremoniemeester en in het begin vroeg ik me ook af wat zijn taak was. Nu ons huwelijk dichter komt en we de planning / timing aan het bekijken zijn vind ik zijn input van onmisbare waarde. Hij kan al goed inschatten hoelang wat allemaal zal duren waardoor we een realistische planning kunnen opstellen. Via zijn input heb ik ondertussen zaken gewijzigd en ben ik nu zelf rustiger omtrent de planning. En op de dag zelf zal hij alles in goede banen leiden. Voor mij dus op dit moment onmisbaar al dacht ik daar een paar maanden geleden ook anders over.