Terug naar overzicht
Ik zou zeker, als dat jullie droomliedje is, zeker en vast er niks van aantrekken. Je zegt zelf dat het nog een jaar zal duren voor het feest is, dan is toch bijna iedereen dat vergeten!
Hoe goed kennen jullie elkaar? is het een beste vriendin of gewoon een vriendin? Als het één van mijn beste vriendinnen is dan zou ik het veranderen. Maar als het een gewone vriendin is zou ik het niet veranderen. En daarbij het is nog een jaar voor jullie trouwen dus niemand weet dat tegen dan nog. Allé als het geen speciaal liedje is want ik weet de openingsdans van iemand nog die in 2009 getrouwd is en da waren maar kameraden van mijn vriend.
Ik denk er net zo over als Jody ;-)Maar de openingsdans, pft ... Ik vind dat het moeilijkste van de hele trouw !
Wat je altijd kan doen is het rechtsregels vragen aan je vriendin die net is getrouwd. De andere vriendinnen weten het ook al. Dus kan je het makkelijkste rechtstreeks vragen. Heb je meteen een antwoord en weet je hoe ze er over denkt. En je kan meteen haar gezicht zien hoe ze het zelf opneemt. Als het het zelfde teleur gesteld gezicht is als dat van jouw zou ik het zeker en vast al niet doen. Maar zegt zij zelf dat het ok is. Waarom niet. En er zit een jaar tussen. Vind ik net iets anders dan dat er maar een paar maanden tussen zit. Een collega van mij trouwt 2 maand na mij. En wij weten heel veel over elkaar. Zij weet ook welke liedjes wij allemaal willen gebruiken. Ze weet niet wanneer wa maar heeft ze allemaal al eens gehoord gehad. En zo delen wij nog heel veel met elkaar. Als wij samen moeten werken gaat het daar over 8/10. Maar wij zijn eerlijk tegen elkaar over als we iets het zelfde willen en wat we er van denken. Zo hadden wij alle 2 voor gastenboek eerst een boom voor vingerafdrukken. Wij hadden dit alle 2 hier gezien en zij heeft dit het eerst tegen mij verteld en toen ben ik ook eerlijk geweest en hebben we gezegd dat we het niet erg vonden en dat ik dan ging zeggen tegen de andere collega's van dit was Tanja haar idee. Nu gaat zij dit niet meer doen en heeft al een ander leuk idee maar zo denken wij over veel samen. Tip. Gewoon eerlijk zijn. Das het leukste. Liefs Caroline
Ik zou het even met je vriendin bespreken, en aangezien jullie feest pas over een jaar is, zou het voor mij persoonlijk geen probleem zijn :) . Maar bespreek het eens, anders blijf je in onzekerheid.
Wij hebben hier omtrent ook een probleem. Wij hadden een liedje gezegd en toen ging mijn vriendin nog niet trouwen nu ondertussen we en nu willen ze dezelfde nemen. Wij trouwen wel eerst maar toch vind ik het jammer maar veranderen willen we ook niet wij waren tenslotte eerst en ze wisten het op voorhand dat we die gingen nemen.
Ja dat is nog anders... bij ons was het wel toeval ik wist echt eigenlijk niet dat ze dat ging nemen. Nu vandaag nog eens met haar gesproken ze zei neem Dat toch ook. Hoeveel mensen weten volgend jaar nog welk liedje zij hadden...
Gewoon nemen... Het is maar een liedje he. Het is niet dat je met dezelfde man gaat trouwen. :-)Ik snap niet dat mensen daar altijd zo'n spel van maken... Net hetzelfde met een naam die je graag hoort. So what als je die dan ook neemt. Het is voor u en voor de rest van uw leven, niet dat van een ander. Gewoon nemen dus.
geen nood das toch niet zo erg teken dat jullie dezelfde smaak hebben qua muziek en naar hen toe mss een compliment dat je jullie ook hebt geamuseerd op hun feest :)