Terug naar overzicht
Proficiat!! Lijkt me zo een leuk moment dat passen!! Geniet nog van de laatste voorbereidingen!!
Proficiat!! Lijkt me zo een leuk moment dat passen!!
Geniet nog van de laatste voorbereidingen!!
Stomme vraag misschien. Maar ik vind het zo moeilijk om parkeerplaats in de straat bij youniek te vinden. Heb je een tip ?Leuk dat jij ook zo tevreden bent. Ik ga morgen opnieuw passen, bij mij 5 kilo erbij, hopelijk is ze even vriendelijk ;-)
Als je de winkel voorbij rijdt een 50 meter verder aan de linkerkant is een parking (niet zo duur)Groetjes
Als je de winkel voorbij rijdt een 50 meter verder aan de linkerkant is een parking (niet zo duur)
Groetjes
@ lies : bedankt !@ inneke : die poort waar je doorkomt bij youniek daar mag je inrijden met de auto en daar is hun parking. is wel heel smal! dus heel zacht en voorzichtig rijden. Mijn moeder had bijna de gevel mee ;) en anders aan de cinema , maar sttttt :pis ook maar 5 a 10 minute stappen. En mijn mama heeft haar kleed daar ook laten maken voor mijn trouw en was wat bijgekomen en ze hebben dit zonder probleem en zonder meerkost opgelost. En ze deden mijn moeder hier echt niet slecht over voelen! ze bleven even vriendelijk en stelden haar wat gerust.
jij stelt me gerust Stephanie !! dank u ;-)
Graag gedaan !! :Dveel succes !!!! :)
@ inneke...vlak achter youniek hangt boven de straat (als hij er nog hangt) een spandoek met parking (links in). mss n huis of 10 verder dan Youniek.Het kost daar minder dan in de straat zelf te parkeren ;-).Wss heb je een kleed gekozen dat vanachter geregen kan worden, dan heb je nog wel wat spatie hoor ;-).En anders laten zagen :-) :-) :-).Was het stabiel blijven van gewicht maar altijd zo gemakkelijk he ;-).Geniet vooral van je pasmoment. X
@ inneke...
vlak achter youniek hangt boven de straat (als hij er nog hangt) een spandoek met parking (links in). mss n huis of 10 verder dan Youniek.
Het kost daar minder dan in de straat zelf te parkeren ;-).
Wss heb je een kleed gekozen dat vanachter geregen kan worden, dan heb je nog wel wat spatie hoor ;-).
En anders laten zagen :-) :-) :-).
Was het stabiel blijven van gewicht maar altijd zo gemakkelijk he ;-).
Geniet vooral van je pasmoment. X
Ik ben nog aan het wachten op een telefoontje voor mijn laatste pasbeurt :)De service bij Youniek is zeker goed! Ben zeer blij dat ik mijn kleed daar gevonden heb
hihi...alles is goed verlopen. Ze waren even vriendelijk, ook al was ik wat aangekomen. Ze hamerde er nu wel weer op dat ik stabiel moet blijven, maar ze zei het met een glimlach. Wat ik weet zeker, dat er tegen de laatste pas een paar kilo's af zullen zijn, ik ken mezelf...Ik denk echt dat Youniek de enigste zaak hier op het forum is met alleen maar positieve commentaren.Bedankt Krista, we hebben onze auto idd daar geparkeerd.
oh, dat vind ik fijn Inneke dat ik jou/jullie toch n beetje heb kunnen helpen ;-). X
@inneke : heb al paar comments gelezen over dat de jurken zogezegt er 'cheap ' zouden uitzien. En dat het niet opkan tegen merkjurken. Ik ben daar volledig mee oneens. Toen ik naar le chapeau in antwerpen ging en vertelde dat ik een lange zwarte trouwjurk wilde keken ze me vies aan. Ze haalden ook de meeste rare dingen tevoorschijn. 100 x een korte jurk terwijl ik dan 100 x moest antwoorden dat ik een lange wilde, jurken die niet in het zwart konden besteld worden en het laatste en ergste wat je mij kan geven ... een broekpak ! Want ' het is toch zwart? ' Dus ik ben heeeeeeeeeeeeeel blij met een winkel als Youniek!
Ontdekte op mijn trouw zaterdag wel dat youniek het lusje in mijn kleed vergeten was om het omhoog te houden :( vond ik wel heel jammer want veel last gehad hierdoor met wandelen en dansen :(