Nu Online
Momenteel zijn er 348 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help ik weet het niet meer ?

28-4-2014 16:15:26
O help ons. Wij trouwen op 21 juni niet lang meer dus !.. Nu is er bij mij een spierziekte vastgesteld zit ondertussen al enkele maanden thuis en nu begint het revalideren, alles kost zo enorm veel geld, dat het ventje hier thuis al iets had van gewoon het feest te laten vallen.. Maar dat wil ik niet, zo helemaal niets doen. Wij zouden nu een feest geven van 16:00-22:00 receptie, Bbq en dessertenbuffet en met muziek enzo. Hebben jullie soms suggesties ? Smorgens komen er ook mensen die niet savonds komen daar heb ik dan weer het Ijsboerke aan gemeentehuis voor voorzien. Wij trouwen om 10:30 misschien een receptie ofzo op de middag voor iedereen of een dessertenbuffet graag tips ? Wij hebben zoizo een zaal waar we mee mogen doen wat we willen

Sarah
21-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1231

Lies

Meld misbruik28-4-2014 17:39:26

Dag Sarah

Ook niet makkelijk waar jij de laatste tijd mee te maken hebt. Wat zoek je precies? Een alternatief voor het programma dat je tot nu toe in gedachten had? Misschien kan je 's middags met de naaste familie eten in de zaal en dan in de late namiddag voor de mensen die je toch wel wil zien op je trouwdag een kleine receptie of dessertbuffet?

Veel succes

Sarah
21-6-2014
 Meld misbruik28-4-2014 23:10:15

Nee inderdaad alles behalve leuk.. Hebben het veranderd naar 10:30 trouwen en van 11:30-14:00 receptie met hapjes en desserten. Tog bedankt voor je reactie ! Xx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...