Terug naar overzicht
Voor zover ik begrepen heb moet je suikerbonen droog en afgesloten bewaren. ik vermoed dat het geen probleem is om ze in zo'n bol te plaatsen en ze dan op een droge plek te bewaren. Ze kunnen echt niet tegen vochtige plekken, vb berging waar ook was droogt ofzo. Maar als je bijvoorbeeld een bureau hebt waar je ze veilig en niet te warm kan zetten? Vriendinnen van mij hebben ze toch enkele weken voor hun bevalling altijd al klaar gezet zonder problemen.
Voor zover ik begrepen heb moet je suikerbonen droog en afgesloten bewaren. ik vermoed dat het geen probleem is om ze in zo'n bol te plaatsen en ze dan op een droge plek te bewaren. Ze kunnen echt niet tegen vochtige plekken, vb berging waar ook was droogt ofzo. Maar als je bijvoorbeeld een bureau hebt waar je ze veilig en niet te warm kan zetten?
Vriendinnen van mij hebben ze toch enkele weken voor hun bevalling altijd al klaar gezet zonder problemen.
De vrouw van de doopsuikerwinkel hier in de buurt zei dat je ze best een maand op voorhand al klaarmaakt en dan kan je ze perfect laten liggen een maand lang zonder dat ze verkleuren of dergelijke
Ik heb de mijn dit weekend klaargemaakt en wij trouwen over een goeie 4 weken dus :) tegen mij hebben ze gezegd dat dat gemakkelijk een maand op voorhand ging