Nu Online
Momenteel zijn er 3 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsuiker

28-4-2014 18:24:09
Wij hebben als bedankje gekozen voor bruidsuiker in een plexi bol te stoppen afgewerkt met een roosje. Nu is de vraag hoelang op voorhand zou je eraan beginnen aan de bruidsuiker in de bollen te stoppen? Ga da niet verkleuren moest je het op voorhand doen? Iemand ervaring hiermee?

tineke
27-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 526

Lies

Meld misbruik28-4-2014 18:33:47

Voor zover ik begrepen heb moet je suikerbonen droog en afgesloten bewaren. ik vermoed dat het geen probleem is om ze in zo'n bol te plaatsen en ze dan op een droge plek te bewaren. Ze kunnen echt niet tegen vochtige plekken, vb berging waar ook was droogt ofzo. Maar als je bijvoorbeeld een bureau hebt waar je ze veilig en niet te warm kan zetten?

Vriendinnen van mij hebben ze toch enkele weken voor hun bevalling altijd al klaar gezet zonder problemen.

Lien
13-9-2014
 Meld misbruik28-4-2014 19:13:49

De vrouw van de doopsuikerwinkel hier in de buurt zei dat je ze best een maand op voorhand al klaarmaakt en dan kan je ze perfect laten liggen een maand lang zonder dat ze verkleuren of dergelijke

Jessica
23-5-2014
 Meld misbruik29-4-2014 10:50:19

Ik heb de mijn dit weekend klaargemaakt en wij trouwen over een goeie 4 weken dus :) tegen mij hebben ze gezegd dat dat gemakkelijk een maand op voorhand ging

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...