Terug naar overzicht
boetiek calmani in eeklo daar heeft mijn mama een cocktailjurk gekocht. Maak er anders eens een dagje antwerpen van, zeker en vast dat ze iets zullen vinden hoor. Het is natuurlijk ook te zien welk genre ze willen hè.
Mijn mama haalde haar kleedje bij Anne-Sophie outlet shopping (meerdere vestigingen, onder andere in Sint-Martens-Latem). Allerlei stijlen in een zeer betaalbare prijs. Lange kleedjes bijvoorbeeld voor ongeveer 200 euro. Dit zijn afgeprijsde outletprijzen, zodat je niet bang hoeft te zijn dat het niet 'chique' genoeg is (mijn mama's grootste vrees).
Wij zijn ook bij Anne-Sophie geweest. Uiteindelijk hebben alleen de zussen daar iets gevonden. Mijn moeder heeft iets gevonden bij P&C. Mijn schoonmoeder bij E5-mode. Ze zien er allemaal chique uit!
Misschien keer kijken als er ergens outlets zijn. Mijn mama heeft haar kleedje van linea rafaeli haalt, wel in de solden want het scheelde toch wel €200. Bij ann Sophie hebben ze ook mooie dingen maar ik weet persoonlijk dat mijn mama daar niks ging gevonden hebben. Misschien eerst keer kijken op de site en Facebook pagina.
Mijn mama is bij steps geweest. Ik vond echt dat mijn mama wel gezien mocht worden...
je hebt ook een outlet van lasposa in roeselare