Terug naar overzicht
cadeautip? Onze uitnodiging ziet er zo uit Sabrina & Philip trouwen! Wij geven elkaar het jawoord op 20 september 2014. Wij nodigen u graag uit voor de huwelijksvoltrekking om 11.30 u in het gemeentehuis van Heist-op-den-Berg (Kerkplein 17, 2220 Heist-op-den- Berg). Graag heffen wij van 15 u tot 17 u met u een glas tijdens onze huwelijksreceptie in het Hof van Riemen (Orshaegenstraat 11, 2220 Heist-op-den-Berg). Om 18 u zetten wij het feest verder in feestzaal ’t Festijn (Kegelstraat 5, 2580 Putte/Beerzel) met een diner, gevolgd door het dansfeest. Wij horen graag voor 20 augustus 2014 of u al dan niet aanwezig kan zijn. (e-mail + nummer) De li zijde: Omdat wij op 21 september naar Rhodos gaan, hebben bloemen en planten geen lang bestaan. Een bijdrage voor onze huwelijksreis, stellen wij erg op prijs. Rekeningnummer??
Sabrina & Philip trouwen!
Wij geven elkaar het jawoord op 20 september 2014. Wij nodigen u graag uit voor de huwelijksvoltrekking om 11.30 u in het gemeentehuis van Heist-op-den-Berg (Kerkplein 17, 2220 Heist-op-den- Berg).
Graag heffen wij van 15 u tot 17 u met u een glas tijdens onze huwelijksreceptie in het Hof van Riemen (Orshaegenstraat 11, 2220 Heist-op-den-Berg).
Om 18 u zetten wij het feest verder in feestzaal ’t Festijn (Kegelstraat 5, 2580 Putte/Beerzel) met een diner, gevolgd door het dansfeest.
Wij horen graag voor 20 augustus 2014 of u al dan niet aanwezig kan zijn. (e-mail + nummer)
Uiteraard wel allemaal inzelfde lettertype en grootte.. Met kopiëren is het verschillend
Bij ons ook een strakke kaart met niet te veel tekst.Hij wist het zodra hij haar zag,zij wist het zodra hij haar kuste...mijn naam&zijn naamnodigen u met veel plezier uit op hun trouwfeest!Op datumceremonie, receptie en diner van 15u00 tot ...in zaal + adres.Gelieve te bevestigen voor datum op tel.nr.Cadeautip: symbool enveloppe + rekeningnummerVoor onze burgerlijke trouw hebben we voor de naaste familie en vrienden een kaartje bijgevoegd (is andere datum) en verder heeft iedere enveloppe ook een kaartje met de wegbeschrijving erin.
Bij ons ook een strakke kaart met niet te veel tekst.
Hij wist het zodra hij haar zag,zij wist het zodra hij haar kuste...
mijn naam&zijn naam
nodigen u met veel plezier uit op hun trouwfeest!
Op datumceremonie, receptie en diner van 15u00 tot ...in zaal + adres.
Gelieve te bevestigen voor datum op tel.nr.
Cadeautip: symbool enveloppe + rekeningnummer
Voor onze burgerlijke trouw hebben we voor de naaste familie en vrienden een kaartje bijgevoegd (is andere datum) en verder heeft iedere enveloppe ook een kaartje met de wegbeschrijving erin.
Bij ons staat er ook alleen wat echt belangrijk is op.Voorkant onze namenBinnenzijde re: gaan trouwen + datumuur stadhuisUur ceremonie + aansluitend avondfeestGraag een seintje voor ... met e-mailadres en gsm nr.Cadeautip: envelopje en rek nr.Binnenzijde li helemaal onderaan: feestadres
ik ga hier ook even volgen want zijn daar nu ook mee bezig
Ik volg ook even mee...