Terug naar overzicht
wij zijn ook enkel gaan kijken naar de zaal, maar hebben al veel gelezen over de chef-kok. deze staat mee aan de top van de jonge chef-koks. dus dat eten moet echt wel zeer goed zijn. het enige waar wij moesten afhaken was het budget... anders hadden we daar zonder twijfel ons huwelijksfeest gegeven.groetjes karen
Hallo Veerle,Wij hebben net vastgelegd om ons klein huwelijksfeestje (zullen maar met 18 man zijn - doen geen grote avondfeest) van 's middags tot .. in één van hun zaaltje te houden. De menu's zien er ronduit geweldig uit, maar inderdaad, moet toegeven.. voor een grote feest zou het budget inderdaad het probleem vormen.. voor ons klein feestje nog niet :)Wij vinden vooral het daglicht in de zaal en het privé terras een plus. Trouwen eind mei..Wij hebben ook nog maar alleen positieve zaken gehoord over de zaal, het eten, de omkadering etc..Veel succes met jullie beslissing !
Hi Veerle,Ben er zelf nog nooit geweest, maar heb al wel hele goede reacties gehoord over de feestzaal. Volgens mij krijg je als bruidspaar ook een gratis overnachting in de suite. Wij waren ook van plan om naar de zaal te gaan kijken maar onze voorkeursdatum was al niet meer vrij. Qua prijs zit je volgens mij in de prijsklasse van 's Graevenhof, Kasteel van Brasschaat,...Groetjes,Véro16/6/2007http:/veroenbilly.trouwen.com
Beste,Wij hebben geboekt in Martinus voor een feest rond de 175 personen. Prijs is zeker niet te duur en zowel de service als de gastronomie staan er op een hoog peil! Zeker een aanrader dus! Vraag me gerust meer info...