Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand ervaring met Elysee Genk?

29-4-2014 11:59:03
Hoi!
Wij zouden graag willen trouwen op 12 juni 2015, en zijn dus nu al volop aan het zoeken naar een zaal.
Op dit moment komt de offerte van de Elysee het beste uit voor ons, maar heeft iemand hier ervaringen mee?
Groetjes Leen

Leen

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1730

Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik29-4-2014 12:36:40

Hallo,

Mijn ervaring met de elysee is hoe meer je betaald, hoe beter de service en het eten...
Wij hebben er een trouw gehad van een koppel die er een serieus bedrag had uitgegeven en hun feest was super! Het eten was er op en top in orde en ook de bediening!

Bij een ander koppel die een lager budget hadden was dit ook heel erg te merken, er was weinig eten, het eten was absoluut niet lekker en het eten was koud...

Ikzelf zou nooit voor de elysee kiezen omdat ik de zaal gewoonweg niet mooi vind,heel onpersoonlijk,de aankleding moet je volledig zelf doen en als je dan iets wilt maken van de zaal moet je al enorm investeren in versieringen... En uiteindelijk voor die prijs wat je bij de elysee betaald zijn er zaken die veel meer bieden en waarvan de feestzalen veel mooier zijn!!!

Leen

Meld misbruik30-4-2014 11:25:58

Hmm, wat noem je een lager budget?

Want hetgeen dat wij hadden gezien kwam hoop en al uit op 50 euro per persoon, maar daar zat dan receptie in, pastabuffet, dessert, taart en een frietzakje + drinken voor de hele avond. Op andere plaatsen heb je daar alleen maar het dessertbuffet mee... En uiterlijk komen wij nog uit op 8000 euro, dus zo budgettair is dat precies toch niet... Maar ik moet zeggen, dat doet mij wel twijfelen....
Alvast bedankt voor je reactie!

Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik30-4-2014 12:37:48

Ik vind dit gezegd heel erg weinig wat jullie betalen voor alles...
Ik bedoel en je receptie en je pastabuffet, dessert en taart plus drinken de hele avond en s'avonds dan ook nog eens frietjes...
Inderdaad in het geheel is het veel geld maar je moet dit echt toch per persoon bekijken... Ale ik bedoel vergelijk het nu eens met een restaurant...
Wat krijg je op restaurant voor die 50€??
Het is niet om je schrik aan te jagen, maar ik zou me toch vragen beginnen stellen over kwaliteit en kwantiteit van het eten?!?

Onze feestzaal alleen al vraagt 42€ voor drinken de hele avond per persoon, en vergeleken met andere feestzalen kwamen wij op ongeveer dezelfde prijzen.
Dus ik vraag me echt af hoe dat ze op een menu van 50€ P/p gaan kunnen verdienen...
Tenzij dat de kwaliteit niet goed is en de dranken misschien van uit de lidl of aldi komen( waar helemaal niks mis mee is) anders zou ik net echt niet weten...

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik1-5-2014 11:36:37

Wij zijn ook gaan kijken bij Elysee. Op zich niks tegen de zaal, maar in mijn mening is dat eerder een zaal voor bv. 50 jaar getrouwd te vieren of studentenbals.

Wij zijn er wel al op een studentenbal geweest en de service en het eten was wel goed, dus daar niks over te klagen, maar voor een trouwfeest vind ik dat er te weinig sfeer hangt.

Maar dat is echt persoonlijk! Ik vind bv. een trouwfeest in een parochiezaal ook echt niet mijn ding. Maar ik kijk helemaal niet neer op mensen die dat wel doen. Ieder zijn keuze, ieder zijn smaak. Dus als jij het Elysee goed vind, zou ik het zeker doen.

Wij zijn btw getrouwd in Het Krekelhof in Hasselt en betaalden 82 € pp receptie, buffet, drank all in.

kristel
5-5-2018
 Meld misbruik24-6-2014 9:14:54

Wij zijn dit weekend naar een trouwfeest geweest in de Elysee en moeten zeggen dat dit dik in orde was.
Wij kregen een receptie met hapjes, parmaham met meloen, warm buffet, dessertenbuffet en puntzakje friet met frikandel en onbeperkt dranken.

jaklien
29-8-2015
 Meld misbruik15-8-2014 10:06:52

We zijn ook al naar een trouw geweest daar en ik vond het zeker dik in orde.

Leen

Meld misbruik16-8-2014 16:48:35

We hebben uiteindelijk gekozen voor het kiezelhuys in kermt... Super mooie zaal, en heel vriendelijke uitleg! En zij zoeken mee naar een gepast feest naar ons budget :-D

We gaan het feest opsplitsen, eerst de korte familie met tantes & nonkels voor eten... Dus die krijgen eerst een receptie en dan buffet..
Dan komt de 2e lichting binnen, neven & nichten met vrienden... En die krijgen ook een receptie, en vervolgens een desserbuffet... Daarna krijgt iedereen rond middernacht nog een puntzakje als ze willen...
Vond ik wel leuk op deze manier

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info