Terug naar overzicht
Hangt een beetje af van allerlei omstandigheden denk ik:- trouw je in het weekend of tijdens de week?- kan je zowel in voor- als namiddag trouwen bij jullie op de gemeente? - heb je nog een kerkelijk huwelijk of enkel dit burgerlijke deel?Bij ons kan je enkel in de voormiddag trouwen op zaterdag, maar wij hebben een uitzondering gevraagd aan de schepen omdat mijn familie van ver komt en wij enkel dit deel hebben (geen ceremonie of kerk meer) en hierdoor wel vrij veel mensen verwachten.
Wij trouwen om 12h voor de wet, en onze huwelijksmis is om 13h30. Bij de kerk hadden wij geen keuze, we mochten enkel in de namiddag trouwen omdat de voormiddag voor de begrafenissen is.
Wij trouwen ook op zaterdag en dan kan je maar tot 11u30 trouwen in onze gemeente. Omdat wij niet voor de kerk trouwen gaat onze burgerlijke trouw door om 10u.
hier kon je max 6 maand op voorhand je datum regelen. Wij trouwen om 14 uur. maar geen kerk nadien. Receptie begint om 18 uur
Wij trouwen op een zaterdag om 10u30 en in de middag om 15u voor de kerk
Hier heb je geen keuze en krijg je gewoon je uur op 't stadhuis.Wij trouwen om 10u45.Trouwen is hier op zaterdag altijd tussen 10u30 en 12u15. Kennelijk is er 1 koppel voor ons dus, want ze beginnen gewoon met 't eerste koppel 10u30 te geven en al de rest krijgt telkens een kwartier later.Hier kan je 1 jaar van tevoren "pre-reserveren", maar officieel mogen ze de boel pas 6 maand van tevoren vastleggen.
Wij trouwen om 16u voor de wet. Er is ook geen kerkelijk huwelijk meer.
Wij trouwen om 13u30 voor de wet. Was voor ons praktisch gezien gemakkelijker :-)
Wij trouwen om 11.30u voor de wet. En pas om 17uur voor de kerk, zodat iedereen daarna meekan naar de feestzaal :)
hallo, Wij trouwen op een zaterdag om 11u45 (de laatste trouw).wij hebben geen kerkelijke trouw meer nadien.Karolien
Wij trouwen op een vrijdag om 14h30 voor de wet, geen kerkelijk huwelijk
Wij trouwen op zaterdag 11u voor de wet12u voor de kerk ligt niet ver van elkaar:)
Wij trouwen op een zaterdag en dan is de laatste trouwdienst om 11u30 in het gemeentehuis. Dat uur hebben we dan ook genomen want ' morgens haast ik mij niet graag en er moet toch het een en ander gebeuren op de grote dag.
Wij trouwen op een zaterdag om 15.30u voor de wet en nadien geen kerkelijk huwelijk. Zijn onze eerste en ook laatste omdat we dan al receptie konden doen op stadhuis en nadien met zijn allen regelrecht naar de feestzaal om terug receptie en avondfeest met diner te kunnen doen
Wij trouwen ook op een zaterdag, om 11u30 voor de wet en om 14u voor de kerk. Onze receptie start om 17u, diner/ avondfeest om 19u.